“Supergoda hamburgare ”
Omdöme om Hamburgerhuset

Hamburgerhuset
Rankad som nr 13 av 27 Restauranger i Märsta

Supergoda hamburgare! Saftigt kött, brödet var gott och lagom mkt sås. Trevlig personal och fin restaurang. Kommer tillbaka när jag har vägarna förbi nästa gång.

Datum för besöket: september 2020
Tack 530sofiaaa

Omdömet skrevs 25 april 2020

Saftigt kött och även kyckling om man föredrar det. Go personal och skön atmosfär. Egengjord gelato som efterrätt! Mums

Datum för besöket: april 2020
Tack Emma S
Omdömet skrevs 29 februari 2020

Fredagsmyset kunde inte börja bättre! Trevligt bemötande, fantastiska hamburgare och underbar avrundning med magisk glass. Vi besöker gärna Hamburg Huset igen och ser då fram emot att äta den hängmörade entrecôten❤️

Datum för besöket: februari 2020
Tack Fryksdalen
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Troligen dem bästa (hade 2st) hamburgare jag ätit i mitt liv. Lätt bör bli nästa stora burgarkedja i Sverige. Saftigt bröd, väldigt gott kött och löjligt goda såser.

Datum för besöket: februari 2020
Tack mehiarm2016
Omdömet skrevs 27 december 2019 från mobil enhet

Mycket goda egna gjorda hamburgare på mestadels på högrev. Pommes frites är gjorda på rismjöl vilket jättebra för ni som är glutenintoleranta. Deras italienska glass går inte av för hackor. Supergott! Fräsch och mysig restaurang och trevlig personal. Prisvärda hamburgare. Dom har även take away ifall ni inte vill äta på plats. Ni som är rullstolsburna eller har barnvagn så går det alldeles utmärkt att komma in. Barnen har även en liten lekhörna att vara på. Passar alla åldrar. Om vi skulle gå hit igen? Utan tvekan.

Datum för besöket: december 2019
Tack Liza9193

Resenärer som tittade på Hamburgerhuset tittade också på

Märsta, Sigtuna Kommun
Märsta, Sigtuna Kommun

Besökt Hamburgerhuset? Berätta vad du tyckte!