“Stressad och sur personal”
Omdöme om Steninge Bruk

Steninge Bruk
Rankad som nr 2 av 26 Restauranger i Märsta
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Åk bara hit om du har TID att vänta på maträtter som inte borde ta tid att tillreda. Stressad och sur personal som en bonus.

Datum för besöket: juli 2020
Tack benjaminaK2541NQ

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

En del kö för att beställa och sedan ca 25 min väntetid - det var det helt klart värt. Väldigt god grillad majskyckling och karré, fantastisk salladsbuffé och gott bröd. Hundar är välkomna och det är gott om plats både inne och ute mellan borden så det ändå blir avslappnat. Genuin, varm miljö.

Datum för besöket: juli 2020
Tack johW640WO
Omdömet skrevs 19 april 2020

Att de löst en avsmakningsmeny med grill vid bordet var toppen bra. Kändes mer lyxigt att få allt fint på en stor tallrik än att ta själv vid buffen. Servicen har helt fantastisk. Vi åt maten inne och efterrätten ute i solen.

Datum för besöket: april 2020
Tack A1507AQsophies
Omdömet skrevs 29 mars 2020

Jag valde spenatsoppa - en rätt som väl är svår att misslyckas med. Tyvärr smakade soppan inte alls gott. Ägghalvorna låg på botten av tallriken och det hela var faktiskt oaptitligt. Jag mailade restaurangen angående upplevelsen, men fick aldrig svar. Dåligt!

Datum för besöket: mars 2020
Tack marrrewall
Omdömet skrevs 12 mars 2020

Bra mat mycket att välja på, kaffe med bakverk om man så önskar
Trtevlig personal bra med sittplater, hunden får vara med, inredningen atmosfären trevlig

Datum för besöket: februari 2020
Tack KerstinF169

Resenärer som tittade på Steninge Bruk tittade också på

Märsta, Sigtuna Kommun

Märsta, Sigtuna Kommun

Besökt Steninge Bruk? Berätta vad du tyckte!