“Vällagad lunch”

Restaurang Koh Chang
Rankad som nr 18 av 25 Restauranger i Märsta

Vällagad asiatisk mat o trevligt bemötande! Vi valde Himalay wok m kyckling respektive räkor till lunch o blev väldigt nöjda.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Elisabeth S

Omdömet skrevs 9 maj 2020 från mobil enhet

Bra läge och god mat. Snabb service och bra bemötande. Åt lunch där, lokalen kändes fräsch, men kändes inte särskilt ombonad.

Datum för besöket: maj 2020
Tack JN654
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Besökte restaurangen tillsammans med min son för att äta middag. Då vi inte äter gluten frågade vi servitören om vad som var glutenfritt. Tyvärr talade han så dålig svenska att det var omöjligt att förstå om maten innehöll gluten eller inte.
Han hämtade dock en annan ur personalen och om vi förstod honom rätt visste de inte riktigt vad den innehöll. Som tur var finns det andra restauranger i närheten så vi vågade inte chansa att äta här.

Datum för besöket: januari 2020
Tack kartul
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Maten är väldigt god och fräsch. Gillar att man kan se när maten tillagas då personalen arbetar från ett öppet kök.
Jag har hört att bemötandet inte alltid har varit så bra. Men jag personligen har upplevt jättebra service och bemötande alla gånger jag har varit där. Tummen upp!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lovelin K
Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Tyvärr bemöttes jag med en väldig tråkig ton när jag talade om för en av de anställda eller ägare att de oftast glömmer att skicka med allt när man beställer mar för avhämtning. De har totalt missat 4 gånger på raken och vi var mer eller mindre stamkunder . Han börjar istället ifrågasätta mig istället för att göra rätt för sig. Jag försökte förklara att vi betalat för en hel rätt men de har missat att skicka med ris. Jag har då ringt och då har de beklagat och sagt att de bjuder på räkchips nästa gång.. Om jag har handlat för 438kr vid ett tillfälle och inte fått med ris och sås , räkchips är väl inte svaret då? Jag tog uppde senaste besöken och nämnde att jag i samband med köpen ringt igen. Han föreslog att jag borfe själv åkt tillbaka till restaurangen (10km) för att hämta det som saknats.Nivån på det hela var så lågt och jag blev både paff och besviken och förundrad över hur girig en restaurang kan vara men också nonchalanta och nästintill otrevliga med attityd .

Av den anledningen är de svartlistade i min bok. Maten har varierat i smak dessutom till det sämre senaste tiden.

Vill du ha God mat och God service och inte vill bli snuvad på pengar ska du INTE gå till Koh Chang.

Jag rekommenderar 4 små rätter istället om du ska äta asiatisk i Märsta.

Datum för besöket: mars 2019
Tack MackJasperD

Resenärer som tittade på Restaurang Koh Chang tittade också på

Märsta, Sigtuna Kommun

Besökt Restaurang Koh Chang? Berätta vad du tyckte!