“Mycket bra!”
Omdöme om Magasinet Märsta

Magasinet Märsta
Rankad som nr 3 av 26 Restauranger i Märsta
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Oxfiléplanka, sizzling oxfilé och oxfilépastan får full pott! Trevlig miljö och bra service. Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2020
Tack susannee545

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig mat och personal. Brett utbud på menyn och många ölsorter att välja på. Fick dock vänta lite länge på maten, vilket resulterade i en extra öl...;-)

Datum för besöket: juli 2020
Tack AndersHj
Omdömet skrevs 14 oktober 2019

Vi kom uppenbarligen in på rätt ställe för lunch i lördags. Ett sällskap på fyra hungriga personer, som blev både mätta och belåtna. Maten hade det där lite extra,som man gärna vill ha, men sällan får. Jag valde vegetarisk burgare och hade inte så stora förväntningar. Blev verkligen överraskad av hur välsmakande den var. Alla i sällskapet var mycket nöjda med sin mat. Vi kommer absolut att återvända till den restaurangen när vi är i de krokarna. Kan verkligen rekommenderas. Bra service!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Anette F
Omdömet skrevs 2 april 2019 från mobil enhet

Var på arbetsresa i Märsta. Ensam jobbekväll. Gick till Magasinet. Fantastisk service. Mysig miljö. Supergod mat (vitlöksbröd/laxplanka) ! Kommer hit igen om jag är i Märsta!

Datum för besöket: april 2019
Tack Reokonsa
Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Jag besökte stället med familjen, alla vuxna. Beställningarna tog lite för lång tid (speciellt maten), men när den väl kom så var den mycket god. De flesta av oss åt burgare. På menyn hade de tre röda viner på flaska, men när jag skulle beställa så hade de bara ett som inte ens fanns på menyn. Även flera andra drycker var slut. Personalen var trevlig och tillmötesgående. Lite tråkigt att det inte ingår någon dippsås till hamburgarna utan man var tvungen att betala extra för det. Trots lite minus så var vistelsen totalt mycket bra, miljön är väldigt mysig och passar bra för större sällskap.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Carizell

Resenärer som tittade på Magasinet Märsta tittade också på

Märsta, Sigtuna Kommun

Besökt Magasinet Märsta? Berätta vad du tyckte!