“Mysig och fräsch stuga med ett härligt läge!”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
7 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Marica A
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 hjälpsamhetsröster
“Mysig och fräsch stuga med ett härligt läge!”
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 för en vistelse i juli 2021
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Fantastiskt bemötande av värdarna!
Fint och lugnt läge med närhet till stranden, mataffär och matställen.
Skönt med bäddade sängar och handdukar på plats!
Uppskattar också att hushållsattiraljer så som diskmedel, disktrasa, toa- och hushållspapper finns på plats när man kommer - ja t.o.m. kaffe och te m.m.
Man känner sig välkommen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
aug 26 2021
Tack så mycket för veckorna hos oss under våren och sommaren samt den fina recensionen, Marica! Roligt att läsa att ni kände er välkomna, uppskattade läget och vår service. Målet är nöjda gäster, som liksom ni gärna återvänder, då blir vi extra glada. Varmt välkomna tillbaka! Med vänliga hälsningar Patrik och Michael Krantz
Ellen_Rub ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 23 hjälpsamhetsröster
“Mysig och välordnad stuga”
Omdömet skrevs 3 juli 2021 för en vistelse i juni 2021
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Toppenbra och mysig stuga i lugnt område nära havet. Utrustad med allt man behöver och allt känns fräsch och fint! Väldigt gott bemötande och god service!

jul 6 2021
Tack så mycket för att ni valde att semestra en vecka hos oss och för det fina betyget, Ellen! Glädjande att ni var så nöjda med allt och uppskattade vårt hus, läget och servicen. Vi strävar alltid efter att skapa en ren, fräsch och gemytlig miljö med hög standard på boende och service, där våra gäster trivs och blir därför extra glada när vi får återkoppling om det. Varmt välkomna tillbaka! Med vänliga hälsningar Patrik och Michael Krantz
Vivekaa L
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 hjälpsamhetsröster
“Mysig, välutrustad och fräsch stuga”
Omdömet skrevs 22 mars 2021 för en vistelse i mars 2021
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Jättefint läge nära stranden. Mycket trevligt och gästvänligt välkomnande. Kommer gärna tillbaka i sommar.

Datum för vistelsen: mars 2021
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
mar 25 2021
Tack så mycket för veckan hos oss och det mycket fina betyget! Roligt att läsa att ni trivdes i stugan och uppskattade vår service. Vi vill året runt erbjuda våra gäster ett rent och gemytligt boende med hög såväl standard som servicenivå. Då blir vi extra glada när vi får höra att vi har lyckats. Varmt välkomna tillbaka! Med vänliga hälsningar Patrik och Michael Krantz
248_seg
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 14 juni 2021 för en vistelse i juni 2021

jun 27 2021
Tack så mycket för ytterligare en vecka hos oss och det fina betyget - alltid lika uppskattat med återvändande gäster! Glädjande att läsa att ni uppskattar huset med dess bekvämligheter, omgivningarna och närheten till havet. Vi hoppas snart få hälsa er välkomna igen!
Många hälsningar Patrik och Michael Krantz
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 10 juni 2021 för en vistelse i juni 2021

jun 27 2021
Stort tack för det fina betyget! Glädjande att ni valde att bo hos oss i år igen och att ni uppskattar såväl läget som vår service. Hoppas få se er snart igen - varmt välkomna tillbaka! Många hälsningar Patrik och Michael Krantz
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera