Tripadvisor
Publicera
Inkorg
“Fantastiskt semesterboende på Italienska ...”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Heléne L
Nivå 3 Skribent
12 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Fantastiskt semesterboende på Italienska landsbygden för både par och familjer.”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i juli 2018

Agriturismo Le Cesane är ett fantastiskt semesterboende i Urbino, Italien. Flera härliga, personliga lägenheter, underbar trädgård med milsvid utsikt över Urbinos landskap. Vi bodde i två olika lägenheter då vi bestämde oss för att stanna några extra dagar då vi trivdes så himla bra. Båda lägenheterna var mysiga och det finns möjlighet att laga all sin egen mat i fullt utrustade kök.

På boendet finns även en härlig pool. Ägarna är personliga och gör vistelsen till något över det vanliga. Eftersom det enbart är några få lägenheter och ägarna även bor i en del av huset blir det en otroligt hemtrevlig känsla. Här finns även möjlighet att köpa ekologiska lokala specialiteter som pasta, tomatsås, olivolja m.m. På Agriturismo Le Cesane finns ett fantastiskt stall med hästar som det i viss mån finns möjlighet att rida på,här finns åsnor och flera katter. Urbino ligger en liten bilväg från Agriturismo Le Cesane och är en fantastisk stad med härlig kultur, fantastiska restauranger och underbar glass. Genom ägarna fick vi rekommendationer på härliga lokala, rustika och unika små restauranger som man aldrig skulle hitta utan hjälp.

Flera gäster utnyttjade miljöerna kring Agriturismo Le Cesane till att landsvägscykla och löpträna. Vill man till stranden ligger den (den närmsta)ca 45 minuter bort i Pesaro. Ett annat härligt utflyktsmål är San Mariono som ligger en dryg timme från Agriturismo Le Cesane.

Vi var fruktansvärt nöjda med precis allt och skulle gärna återkomma varje år om vi hade möjligheten. Jag rekommenderar verkligen Agriturismo Le Cesane och jag lovar att ni kommer få en otrolig upplevelse.

Datum för vistelsen: juli 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera