“Fantastisk afternoon tea!”

lör 25/9
20:00
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Skorped
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Vi åt deras egen afternoon tea och hela gänget var fantastiskt nöjda. Allting var jättegott, välkomponerat och spännande.
Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack Generalrepetition

Omdömet skrevs 25 juli 2021

En restaurangupplevelse som är värd en egen resa där menyn tar vara på lokala produkter med inspiration från naturen

2  Tack AnnaSaltis
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Makalös service, fantastiskt kreativ och mycket god avsmakningsmeny, ett besök rekommenderas starkt
Göran & Ewa

2  Tack Ambassador209465
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Vi firade vår bröllopsdag (38 år) med att äta en fantastisk avsmakningsmeny. Allt var var vackert upplagt och extra kul med lokalproducerat. Vi återkommer gärna.

2  Tack laba01
Omdömet skrevs 14 juli 2021

Wow, wow, wow !! Jag hade, utan att blinka, kunnat betala det dubbla. Det här var en upplevelse mer än mat, vilka fantastiska själar som serverade rätter där kocken själv fiskat öringen, plockat hjortron etc etc.. vinerna var allt från Amarone till fint dessertvin som ingick i priset på avsmakningsmenyn! Det här är egentligen alldeles för "bra" för att platsa i Skorped, ändå har de valt att göra på sitt sätt med dessa mästerverk. VÄRT ETT BESÖK!

1  Tack 195elinf

Besökt Stationhuset? Berätta vad du tyckte!