“Fin cykeltur i regn”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

En ganska lättrampad runda på knappt två mil. Blir lite tuffare om man väljer den övre vägen. Södra sidan och yttersta spetsen är vackrast. Fina vyer över omkringliggande öar

Tack tinkertailor1259

Omdömet skrevs 8 juni 2016

Sky Road Loop är ett måste om man befinner sig i trakten och vill insupa vacker atmosfär och fina vyer.

Tack Micke H
Omdömet skrevs 8 juni 2016

Sky Road bjuder in till enastående vyer och är ett måste om man är på besök i trakten. Rekommenderas.

Tack Micke H
Omdömet skrevs 7 oktober 2015 från mobil enhet

Cyklade den fantastiska vägen, den högre dit och lägre tillbaka till Clifden. Omväxlande väder med ömsom ösregn ömsom sol.

Åt lunch på båtklubben (lammwrap - gott!) efter att ha cyklat runt. Tog sedan rundan runt halvön söder om Clifden också.

Nästa dag körde vi bil runt Sky road för att få se hela i sol.

Tack Ingrid O
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 1 september 2015

Vilt och vindlande. Vi åkte i hyrd bil, stannade på markerad plats och såg på havet. Det känns inte som att det går att möta en annan bil på den smala vägen, kör försiktigt. Är man i trakten så rekommenderar jag absolut en tur. Men det tar tid eftersom det är så krokigt och noll sikt genom kurvorna.

Tack Eva_Ahlin_Gotland

Resenärer som tittade på Sky Road tittade också på

Besökt Sky Road? Berätta vad du tyckte!