“Kroppisar o isterband!”
Omdöme om Evas Kroppkakor

Evas Kroppkakor
Rankad som nr 5 av 8 Restauranger i Köpingsvik
Kök: Svenskt
Beskrivning: Vi tillverkar och säljer kroppkakor samt delikatesser från vårt eget rökeri. Alla våra kroppkakor är naturligt gluten- och laktosfria och vi har en alldeles egen allergenfri kryddblandning! I vår restaurang har vi god mat och fullständiga rättigheter. I vårt rökeri röker vi olika sorters fisk, ål, korv och isterband. Vi säljer givetvis våra kroppkakor i butiken, men vill du äta dem nykokta och varma ska du passa på att besöka oss när vår kroppkaksbod har öppet. Vi tar också emot grupper, eller så kan du ha festen för dina vänner, släktingar eller arbetskamrater hos oss. Kontakta oss för pris- och menyförslag. Se alltid vår hemsida för öppettider. Sommartid alla dagar, övriga tider på året vanligtvis torsdagar och lördagar kl. 11-17.

Obligatoriskt med kroppkakor vid ölandsbesök, fick därtill provsmaka isterband som ledde till 8 köpta o medtagna!
Ledde, som vanligt, till matkoma!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 151annicaa

Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

När man är på Öland måste man ju bara äta kroppkakor och vilka kroppkakor vi fick
Supergoda och vilken trevlig miljö att avnjuta dom i
Då mysig miljö Evas hade i trädgården

Datum för besöket: september 2020
Tack gralle69
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Härlig lunch i den fina trädgården! Inte mucket folk och maten gick fort att få. Personalen helt okej utan större intryck. Men god mat!

Tack honeysunnybunny
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Var inne i deras rökeri för att köpa rökta räkor, priset var 100kr för 1hg.

Åkte upp till Byxelkrok och handlade 1/2 kg för 125:-

Tack Senita B
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Mysig miljö där man kan äta goda kroppkakor. Är man vegetarian som jag kan man få kroppkakor med svampfyllning istället för den traditionella fyllningen. Stort pluspoäng för det såklart!
Dock måste man beställa dessa två timmar innan man vill ha dom vilket såklart kan va svårt att planera in men vi gjorde det och det var det verkligen värt . Så gott!

Tack marielouisen354

Resenärer som tittade på Evas Kroppkakor tittade också på

Besökt Evas Kroppkakor? Berätta vad du tyckte!