Dag 1: vi var 4 personer, jag fick min hamburgare efter 3 minuter (vilket är lite oroväckande hur länge den har stått innan) och resten av gänget fick maten efter en halvtimma så jag hade hunnit äta upp innan de ens fick sin mat.
Dag 2: vi var där igen för att ge det en andra chans. Vi var nu 6 personer och 2 personer fick sin mat efter 20 minuter vilket absolut är bra! Vi andra satt och väntade på vår mat, när det sedan gått 55 minuter går jag och säger till. 2 personer som jobbar där står då med sina telefoner. Jag säger då att det inte är okej att det ska ta 55 minuter att få några hamburgare. Hon går då och tittar i köket och svarar drygt att de kanske kan börja med maten snart. Jag säger då att jag har diabetes och måste ha mat. Hon säger då att ja kan göra en retur på maten eller att hon kan kolla om ja kan ta en chokladboll. Det står även 6 andra personer och är sura för lång väntetid på maten och dryg och oproffsig personal.
En kvart senare får jag min mat, jag frågar då om jag kan få lite majonnäs till mina pommes men hon säger då att jag måste betala för den, jag säger då till att jag väntat i över en timma på en liten hamburgare och borde kunna få lite majonnäs men hon sa att de inte kan lösa det (det var majonnäs på hamburgaren så jag visste att de hade det på restaurangen). Otroligt otrevlig och inte alls mån om sina kunder.
Om jag ska ta upp någonting som är lite positivt var att maten var helt okej och man blev absolut mätt, men det var absolut inte värt väntan eller upplevelsen. Hade det tagit Max 20 minuter så hade jag absolut inte klagat!
Tack för mig