“Hemskt!!!”

Sinus
Rankad som nr 8 av 8 Restauranger i Köpingsvik
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Dag 1: vi var 4 personer, jag fick min hamburgare efter 3 minuter (vilket är lite oroväckande hur länge den har stått innan) och resten av gänget fick maten efter en halvtimma så jag hade hunnit äta upp innan de ens fick sin mat.

Dag 2: vi var där igen för att ge det en andra chans. Vi var nu 6 personer och 2 personer fick sin mat efter 20 minuter vilket absolut är bra! Vi andra satt och väntade på vår mat, när det sedan gått 55 minuter går jag och säger till. 2 personer som jobbar där står då med sina telefoner. Jag säger då att det inte är okej att det ska ta 55 minuter att få några hamburgare. Hon går då och tittar i köket och svarar drygt att de kanske kan börja med maten snart. Jag säger då att jag har diabetes och måste ha mat. Hon säger då att ja kan göra en retur på maten eller att hon kan kolla om ja kan ta en chokladboll. Det står även 6 andra personer och är sura för lång väntetid på maten och dryg och oproffsig personal.
En kvart senare får jag min mat, jag frågar då om jag kan få lite majonnäs till mina pommes men hon säger då att jag måste betala för den, jag säger då till att jag väntat i över en timma på en liten hamburgare och borde kunna få lite majonnäs men hon sa att de inte kan lösa det (det var majonnäs på hamburgaren så jag visste att de hade det på restaurangen). Otroligt otrevlig och inte alls mån om sina kunder.

Om jag ska ta upp någonting som är lite positivt var att maten var helt okej och man blev absolut mätt, men det var absolut inte värt väntan eller upplevelsen. Hade det tagit Max 20 minuter så hade jag absolut inte klagat!
Tack för mig

Tack 12345Hanna12345

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Pizzan hade kunnat vara godare och det framgick inte att det skulle vara lök på den. Underbar atmosfär i rätt väder.

Tack 765christern
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Deras mat har nu 2020 förbättrats enormt! Pizzorna är goda, stora, lyxiga och prisvärda och karréskivan samt fish and chipsen är att rekommendera! Det finns också numera en stor uteservering! After beachen är inte bara underhållande utan också enormt populär med riktigt drag! På kvällen erbjuds också ofta liveband. Man ska inte heller glömma bryggan och baren ute på vattnet. För övrigt trevlig personal och mycket välfungerande hantering av happy order nu i dessa tider!

Tack lundgrenarna
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Blå himmel och sol. Underbar strand och fantastiskt klart och fint vatten. Dags för lunch. Det blev Sinus. Vi valde att beställa och betala via appen Happy order. Smart system som funkade bra. Tyvärr fanns inte alla rätter som fanns på menyn i restaurangen. Vi beställde pizza och en av oss burgare. Pizzorna var lite salta men väldigt goda. Burgaren var sådär. Pommes var däremot väldigt god.

Tack karlsY4999AD
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Besökt Sinus många gånger under åren men denna gången var ingen hit. Tråkig burgare och pommes, tidigare år har den varit riktigt bra. Servicen var bra och appen att beställa i funkar också bra. Tyvärr inte så mycket att välja på på stranden så det blir nog fler besök om vi inte tar med egen mat.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Annica65

Resenärer som tittade på Sinus tittade också på

Besökt Sinus? Berätta vad du tyckte!