“Det perfekta strandstället! ”
Omdöme om Sinus

Sinus
Rankad som nr 8 av 8 Restauranger i Köpingsvik
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Deras mat har nu 2020 förbättrats enormt! Pizzorna är goda, stora, lyxiga och prisvärda och karréskivan samt fish and chipsen är att rekommendera! Det finns också numera en stor uteservering! After beachen är inte bara underhållande utan också enormt populär med riktigt drag! På kvällen erbjuds också ofta liveband. Man ska inte heller glömma bryggan och baren ute på vattnet. För övrigt trevlig personal och mycket välfungerande hantering av happy order nu i dessa tider!

Datum för besöket: juli 2020
Tack lundgrenarna

Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Blå himmel och sol. Underbar strand och fantastiskt klart och fint vatten. Dags för lunch. Det blev Sinus. Vi valde att beställa och betala via appen Happy order. Smart system som funkade bra. Tyvärr fanns inte alla rätter som fanns på menyn i restaurangen. Vi beställde pizza och en av oss burgare. Pizzorna var lite salta men väldigt goda. Burgaren var sådär. Pommes var däremot väldigt god.

Datum för besöket: juli 2020
Tack karlsY4999AD
Omdömet skrevs 27 juni 2020 från mobil enhet

Besökt Sinus många gånger under åren men denna gången var ingen hit. Tråkig burgare och pommes, tidigare år har den varit riktigt bra. Servicen var bra och appen att beställa i funkar också bra. Tyvärr inte så mycket att välja på på stranden så det blir nog fler besök om vi inte tar med egen mat.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Annica65
Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Ok ställe med ganska hög prisnivå som dom inte levde upp till. Trevlig utsikt vid stranden. Nästa gång blir det drinkar.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack erika287
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Var två dagar med familjen på stranden och när det var dags för lunch erbjöd denna restaurang goda lunchsallader för alla smaker. Mycket stora fräscha, välgjorda och goda sallader. Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2019
Tack ulnm1

Resenärer som tittade på Sinus tittade också på

Besökt Sinus? Berätta vad du tyckte!