“Kanon mat och super goda drinkar ”
Omdöme om Sinus

Sinus
Rankad som nr 8 av 8 Restauranger i Köpingsvik
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Maten var jättegod. Åt grillad kyckling och pommes, kanongott! Drinkarna var magiska. Rekommenderas starkt. Väldigt mysig miljö! Besökte Sinus när svenska damerna körde vm.

Datum för besöket: juli 2019
Tack zlpi

Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

"Får man ta med hunden in? Svar: Ja, om husse o matte är trevliga ☺." (Hunden är inte välkomna på alla ställen.) Utöver att hunden gick följa med så var servicen utmärkt, tillika maten vi åt. Vi kommer tillbaka med hund Tack!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Ingela L
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Fick en trevlig grillbuffe serverad. Rikligt med kött o goda tillbehör. Trevlig personal och maten var välsmakande. Riktigt mysigt läge precis på stranden så ett stort plus för den härliga miljön. Det som drar ner betyget lite var att ölen inte riktigt var kall...

Datum för besöket: augusti 2018
Tack emmsi
Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Denna restaurang ligger helt fantastiskt nere vid strand kanten. De har både lunch och kvällsmat . De har även kvällsunderhållning . Maten är okej, bästa Maten vi åt var tonfisksallad med glas nudlar

Datum för besöket: augusti 2018
Tack petersteenberg2016
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

En restaurang som ligger i princip på stranden. Mysig inredning med udda bord och stolar.
Några ölsorter var slut när vi var där.
Åt flankstek med sås och potatis . Det var gott. Vi åt även ugnsbakad rotselleri. Den var helt okej men blev lite besviken då det som var friterat till var köpta rotfruktschips.
Allt som allt var vi ganska nöjda.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Stinaher

Resenärer som tittade på Sinus tittade också på

Besökt Sinus? Berätta vad du tyckte!