“Resturang precis vid havet.”

Karehamns fisk & havskok
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Köpingsvik

Resturang precis vid havet. Vi satt inne då det var lite kyligt ute. Maten serverades snabbt och var god., Enda minuset var att dörren till uteserveringen stod öppen så det blev kyligt i lokalen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Mayfair20

Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

God mat snabbt serverad, trevlig miljö, bra servering.
Personalen verkar inte läsa omdömen här, den ”snäsiga” är kvar o kostar ett riktigt bra betyg på helheten.

Tack keli03
Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Grinig sur tant som inte sa ett ord tog emot oss. Jag frågade vänligt om det fanns röding kvar då det stod på en lapp utanför att vissa rätter kunde ta slut. Ja svarade hon surt. Vi var åtta stycken som alla blev otrevligt bemött av denna sura tant. Firade att dottern fyllde 30 år men åt upp och åkte därifrån till ett annat ställe för dessert då tanten ifråga inte bemödade sig att ens svara när jag frågade om desserter.
God mat dock. Kommer inte tillbaks.

Tack Sven S
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Besökte denna mysiga lilla restaurang en regnig dag, fick köa utomhus i väntan på bord. Väl värt att vänta på, fantastisk god mat i en trevlig miljö.
Vi satt utomhus, pga att vi hade hund med oss, men funkade bra trots regnet.
Väl värt omvägen till denna restaurang, men var beredd på att vänta på bord i dessa Corona tider.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack hakni
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Blev otroligt dåligt bemött av en äldre kvinna bakom kassadisken! Man känner sig ovälkommen och dumförklarad bara en enkel fråga ställdes. Utan tydliga riktlinjer kan man inte förstå varken hur maten ska beställas eller hur kösystemet var uppbyggt. Nej tack jag vände på klacken och åkte vidare! Servicekurs kan vara på sin plats.....

Tack honeysunnybunny

Resenärer som tittade på Karehamns fisk & havskok tittade också på

Besökt Karehamns fisk & havskok? Berätta vad du tyckte!