Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
CheapTickets
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Detta var vårt tredje besök på Lundegård. I år valde vi stuga mot tidigare års tältäventyr. Stugorna är gammalmodiga, men fullt funktionella. Själva campingområdet är jättefint, med stora ytor och lekområden. Den lilla affären har tyvärr väldigt dåligt sortiment, men det nyöppnade bageriet väger upp detta något. En nackdel med stugan var att i samma rad med stugor bodde en familj (läs: släkt), som levde runt till långt inpå småtimmarna. Vägskyltar var inte heller deras paradgren...

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack jakobramso
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Var endast där för att spela minigolf, vilket var fantastiskt. Banan var rolig, varierad och rätt svår.
Fanns bra fika/butik/restaurang vid sidan som hade vad man önskade.
Personal i receptionen kunde dock vara mer engagerad och glad, kändes inte som att personen ville vara där egentligen.

Tack lensara
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Bodde två nätter i enklaste stugtypen, och en middag på restaurangen.
Allt var rent, snyggt och servicen gick inte att klaga på.
Maten var god (pizza) och utsikten från restaurangen var en underbar solnedgång.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Roger A
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Vi bodde på campingen i två dagar och under dessa dagar hittade vi inte direkt något att klaga på. Vid incheckning/utcheckning blev vi vänligt bemötta i receptionen och personalen var kunniga och mycket serviceminded. Personalen vi mötte ute runt på campingen var också väldigt trevliga och hjälpsamma.

Servicehuset var mycket trevligt, alltid rent och stort plus att det var gratis att duscha och tvätta. Nu använde vi inte köket till annat än att diska någon enstaka gång men det var också fint och rymligt. Fanns flera bord inne som man kunde ha utnyttjat vid sämre väder.

Fina platser att bada på, även tillgång till pool men den kostade extra. Vi hade med oss egna cyklar och utnyttjade inte campingen egna aktiviteter men det fanns ändå en del man kunde hitta på. Det stora leklandet för barn var stängt på grund av Covid-19.

Tack MaryB103
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Mkt nöjd med service och faciliteter! Kommer gärna igen! Fräscha poolområden, servicehus och trevlig personal i receptionen. Härligt läge! Vi bodde i stuga nr 34 och var nöjd över renlighet, och utrustning mm. Rekommenderar detta stället.

Tack 612helenav