Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Var endast där för att spela minigolf, vilket var fantastiskt. Banan var rolig, varierad och rätt svår.
Fanns bra fika/butik/restaurang vid sidan som hade vad man önskade.
Personal i receptionen kunde dock vara mer engagerad och glad, kändes inte som att personen ville vara där egentligen.

Tack lensara
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Bodde två nätter i enklaste stugtypen, och en middag på restaurangen.
Allt var rent, snyggt och servicen gick inte att klaga på.
Maten var god (pizza) och utsikten från restaurangen var en underbar solnedgång.

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Roger A
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Vi bodde på campingen i två dagar och under dessa dagar hittade vi inte direkt något att klaga på. Vid incheckning/utcheckning blev vi vänligt bemötta i receptionen och personalen var kunniga och mycket serviceminded. Personalen vi mötte ute runt på campingen var också väldigt trevliga och hjälpsamma.

Servicehuset var mycket trevligt, alltid rent och stort plus att det var gratis att duscha och tvätta. Nu använde vi inte köket till annat än att diska någon enstaka gång men det var också fint och rymligt. Fanns flera bord inne som man kunde ha utnyttjat vid sämre väder.

Fina platser att bada på, även tillgång till pool men den kostade extra. Vi hade med oss egna cyklar och utnyttjade inte campingen egna aktiviteter men det fanns ändå en del man kunde hitta på. Det stora leklandet för barn var stängt på grund av Covid-19.

Tack MaryB103
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Mkt nöjd med service och faciliteter! Kommer gärna igen! Fräscha poolområden, servicehus och trevlig personal i receptionen. Härligt läge! Vi bodde i stuga nr 34 och var nöjd över renlighet, och utrustning mm. Rekommenderar detta stället.

Tack 612helenav
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Positivt överraskad. Trevlig och mycket bra camping. Service husen bra och framförallt rena och fräscha. Stora campingtomter, rent och bra underhållet. Personalen mycket trevliga och hjälpsamma. Nära till sandstrand. Lever upp till sina 4 stjärnor.

Tack Lotta R