Travelocity
Orbitz.com
FindHotel
CheapTickets
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Mkt nöjd med service och faciliteter! Kommer gärna igen! Fräscha poolområden, servicehus och trevlig personal i receptionen. Härligt läge! Vi bodde i stuga nr 34 och var nöjd över renlighet, och utrustning mm. Rekommenderar detta stället.

Tack 612helenav
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Positivt överraskad. Trevlig och mycket bra camping. Service husen bra och framförallt rena och fräscha. Stora campingtomter, rent och bra underhållet. Personalen mycket trevliga och hjälpsamma. Nära till sandstrand. Lever upp till sina 4 stjärnor.

Tack Lotta R
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Ligger verkligen bra med nära till det mesta. Bra mat på deras egna resturang och mycket gott nybakat bröd finns att köpa på morgonen. Gratis att tvätta i tvättstugan vilket är ett stort plus när man reser med barn och är borta i 7 dagar.

Tack VEKN
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Mycket bra familjecamping med generösa husvagnsplatser, supergott surdegsbröd i bageriet, gott om aktiviteter, fräscha servicehus och väldigt trevligt poolområde. Poolen är imponerande bra planerad för att passa många olika åldrar. Enda nackdelen är att poolen kostar extra och kan bli fullt så man måste hänga på låset fina dagar, men det är värt den extra pengen. Trevlig personal som har corona-anpassat verksamheten på ett ansvarsfullt sätt.

1  Tack perforsberg77
Omdömet skrevs 10 juli 2020

Ligger fint intill havet med helt okej strand, bra lekplatser och fint bageri. Ett stort plus att det är gratis att tvätta, brukar annars få betala 40kr per maskin.
Nu till det som vi upplevde som mindre bra, det lilla poolområdet som kostade 240kr för en vuxen och 3 små barn, alldeles för dyrt.
Åt lunch på restaurangen en dag och för 119kr per person förväntar jag mig egengjorda pannbiffar och inte nå köpt halvfabrikat som var sämre än de man fick i skolan. Annars fint salladsbord och trevlig personal.
Tack för oss

1  Tack Mallan75