Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Det börjar med första intrycket, i checkningspersonalen som verkar rejält trötta på sitt jobb och verkar drömma om att få ett annat jobb.
Det utlovas Telia Wi-Fi över hela campingen, och det är jättebra, i teorin, men det fungerar inte. Husvagnarna står packade och ger en känsla av flyktingläger. Hög musik spelas som inte ger en lugn stund.
När vi anlände var samtliga toaletter och duschar avstängda pga avloppsproblem. Detta avhjälptes dock lite senare.

Allt som allt så är känslan att det är en otroligt ocharmig camping, välj annat alternativ för denna är inte värd pengarna.

Tack uppochner
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Det här är partycampingen nummer ett! Kom inte hit om du vill sova om nätterna. Det är fest långt in på småtimmarna dels från campingens gäster men också på puben som ligger precis bredvid. När gästerna sen går hem därifrån vid 01, startar festen utanför ens fönster på nytt. Liv från grannarna, liv från puben. Fulla människor från lunch till natt.
Inget för barn. Våra små barn sov lika lite som vi. Vakterna som ska finnas på campingen undrar jag var de höll hus. Nej tack. Aldrig igen.
Barnvänlig strand ja, barnvänlig camping nej.

Tack saramR4073FE
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Värsta campingen någonsin, rekommenderar inte. Jag skriver aldrig recensioner, men det här stället var så otroligt dåligt så de förtjänar att veta det.

Vi hade tält och fick byta plats TVÅ gånger för marken var så javla dålig att sätta ner pinnar i, bara sten. Sen körde det massa hemska bilar två meter från ens huvud hela natten och folk som spelade svinhög musik och varvade sina bilar, kändes som att man var på någon bilträff. Sov max en timme. Vi gjorde ju misstaget att boka två nätter istället för en och när vi bad om pengarna tillbaka för den andra natten eftersom vi tydligt inte tänker vara där en sekund till så var de riktigt otrevliga. Ingen bra service överhuvudtaget. Hur man kan ta 375kr/natt för att tälta på ett sånt horribelt ställe är ta mig obegripligt. Vi fick inte tillbaka pengarna, men åkte därifrån innan kl 9 ändå hade åkt tidigare men receptionen öppnade kl 8. Åk dit på egen risk.

1  Tack joszi
Omdömet skrevs 16 juli 2020

4 meter mellan varje campingenhet som är en regel enligt Ölands räddningstjänst efterlevs inte alls. Ägarna visar därmed att de inte är intresserad av sina gästers säkerhet eller trivsel, utan bara vill håva in så mycket pengar som möjligt. Köpingsviks camping liksom alla campingar runtom Borgholm drar till sig kompisgäng som festar hårt och högt, dygnet runt. Vill du ha det tyst så håll dig härifrån. Vid stranden ligger en klubb som låter mycket mellan 23-01, men det är campinggrannarna som står för sömnlösheten. Vi fick nog efter 3 nätters sömnlöshet och flyttade till Stenåsens camping där vi trivdes jättebra. Dessutom tyken personal utan minsta känsla för service.

2  Tack LindaE815
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Mycket stök och ungdomar som festade till sent på kvällen. Tråkig service när det är ”ungdomsgård” i receptionen och därav dålig info. Vi fick en tältplats på grus där det inte gick att få ned tältpinnarna ens en centimeter.

2  Tack Jennifer N