View deal
eDreams233 US$
Priceline
CheapTickets
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Det här är partycampingen nummer ett! Kom inte hit om du vill sova om nätterna. Det är fest långt in på småtimmarna dels från campingens gäster men också på puben som ligger precis bredvid. När gästerna sen går hem därifrån vid 01, startar festen utanför ens fönster på nytt. Liv från grannarna, liv från puben. Fulla människor från lunch till natt.
Inget för barn. Våra små barn sov lika lite som vi. Vakterna som ska finnas på campingen undrar jag var de höll hus. Nej tack. Aldrig igen.
Barnvänlig strand ja, barnvänlig camping nej.

Tack saramR4073FE
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Värsta campingen någonsin, rekommenderar inte. Jag skriver aldrig recensioner, men det här stället var så otroligt dåligt så de förtjänar att veta det.

Vi hade tält och fick byta plats TVÅ gånger för marken var så javla dålig att sätta ner pinnar i, bara sten. Sen körde det massa hemska bilar två meter från ens huvud hela natten och folk som spelade svinhög musik och varvade sina bilar, kändes som att man var på någon bilträff. Sov max en timme. Vi gjorde ju misstaget att boka två nätter istället för en och när vi bad om pengarna tillbaka för den andra natten eftersom vi tydligt inte tänker vara där en sekund till så var de riktigt otrevliga. Ingen bra service överhuvudtaget. Hur man kan ta 375kr/natt för att tälta på ett sånt horribelt ställe är ta mig obegripligt. Vi fick inte tillbaka pengarna, men åkte därifrån innan kl 9 ändå hade åkt tidigare men receptionen öppnade kl 8. Åk dit på egen risk.

1  Tack joszi
Omdömet skrevs 16 juli 2020

4 meter mellan varje campingenhet som är en regel enligt Ölands räddningstjänst efterlevs inte alls. Ägarna visar därmed att de inte är intresserad av sina gästers säkerhet eller trivsel, utan bara vill håva in så mycket pengar som möjligt. Köpingsviks camping liksom alla campingar runtom Borgholm drar till sig kompisgäng som festar hårt och högt, dygnet runt. Vill du ha det tyst så håll dig härifrån. Vid stranden ligger en klubb som låter mycket mellan 23-01, men det är campinggrannarna som står för sömnlösheten. Vi fick nog efter 3 nätters sömnlöshet och flyttade till Stenåsens camping där vi trivdes jättebra. Dessutom tyken personal utan minsta känsla för service.

2  Tack LindaE815
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Mycket stök och ungdomar som festade till sent på kvällen. Tråkig service när det är ”ungdomsgård” i receptionen och därav dålig info. Vi fick en tältplats på grus där det inte gick att få ned tältpinnarna ens en centimeter.

2  Tack Jennifer N
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Vi hyrde en uppställd villavagn under några dagar i slutet av Augusti. Trots att vi bokade cirka 3 veckor i förväg dröjde det till incheckningsdagen innan vi fick ett mail om att receptionen var stängd på vardagar. Vi hade inte förbokat sängkläder utan räknat med att kunna göra det på plats. Nu fick vi ringa det nummer som fanns på bokningen för detta. Mannen som svarade kom dock väldigt snabbt och löste situationen ganska snabbt. Vi bad även om en kod till det trådlösa nätverket vilket vi fick. Dock gick det bara att ansluta en enhet per kod, vilket betydde att vi fick ringa återigen för att be om ytterligare en kod. Nätverket fungerade för övrigt dåligt och hoppade in och ut under hela vistelsen.
Receptionen var öppen under vår andra dag. Vi passade då på att fråga om hur vi skulle sortera våra sopor vid avresan. Receptionisten kunde inte svara på detta då hon inte visste. Vi fick försöka klura ut det på egen hand vilket inte är helt enkelt då vi är bosatta utomlands sedan många år och inte känner till Svenska regler för detta.
Villavagnen var fräsch och den tillhörande uteplatsen ett klart plus. Köket var fint och utrustat med det mesta, dock saknade vi en smörkniv och en osthyvel.
I vårt incheckningskuvert fanns bland annat en städlista som skulle följas och signeras vid avresa för att slippa bli debiterade för städning. Dock saknades flera av de uppräknade städredskapen som till exempel blåa trasor. Vi köpte egna trasor att städa med.
Säsongen var över när vi var där så det var lugnt och skönt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Henrik65