Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Perfekt läge vid badet centralt
Goda pizzor kalla öl
Utomlands känsla
Mycket att göra och en liten minigolfbana
Familje vänligt rent o snyggt
Rekomenderas
Ligger vid köpingviks paradgata med shopping och fik

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack lindajensen67
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

* Rent och fräscht
* Fint läge precis vid en av Ölands finaste stränder
* Tyvärr ligger campingen några meter från en nattklubb som spelar vansinnigt hög musik halva natten vilket gör det till en omöjlighet att sova. Fick tag i ett par hörselproppar vilket hjälpte lite grann, tyvärr skakade madrassen i takt till musiken...

1  Tack Mattias L
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Har varit här flera år i rad och alltid trivts. Jätte bra camping, inte så packat med folk. Dock drar musiken från resturang SINUS ner ganska mycket. Vill du sova innan kl tolv eller ett på natten ska du välja en camping längre bort på stranden.

1  Tack 994idaf
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt bra strand... Resten? Inte alls lika bra. Campingplatserna är små, servicehuset var nog inte ens modernt när det byggdes och det verkar inte städas särskilt ofta.
Campingbroschyren som man får vid incheckning säger att campingen ska vara tyst och lugn kl:2300, detta verkar dock inte gälla discot på stranden som pumpar ut musik över området till väldigt sen timma. Detta kanske man borde informera om i förväg? BARNFAMILJER!!! Åk INTE hit!
Vi kommer INTE att återkomma!

Tack holken73
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

En campingplats vars bekvämligheter och standarder säkert var oerhört populära och fräscha i början av 90 talet.
Underhållet har släpat efter kraftigt,
Läget är underbart med närheten till i mitt tycke Ölands absolut i särklass bästa strand.
Tillmötesgående glad och trevlig personal.
Hit åker man om man vill ha liv,rörelse och party. Inget för barnfamiljer om man vill ha lugnt och skönt.

Tack 680fredrika