eDreams
Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Omdömet skrevs 29 juli 2018

Vi hade en långhelg på Öland med orkidéfocus i mitten av juni 2018 där vi bodde på Hotell Drei Jahreszeiten. Hotellet ligger nära vägen på öns östra sida, i höjd med Borgholm.
Ett enkelt och gemytligt hotell med alla rum i markplan där det också finns möjlighet att sitta utomhus, det finns också tillgång till pool. Hotellet var bra, fräscht och familjärt med trevlig personal. Maten i deras restaurang är av högsta kvalité. En kväll fick vi låna cyklar och tog oss ut på Kapelludden. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Glufsen
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Efter en solig härlig dag med cabben nere kom vi till detta lilla mysiga hotell. Trevligt bemötande vid incheckningen. Fina och rena rum med egen veranda, där aptitretaren intogs innan middagen. Stor lummig trädgård med tillgång till pool och bastu. Själva restaurang delen gick i tyskt tema. Maten var bra och frukosten var riktigt bra.

Rumstips: Rum med trädgårdsutsikt mot poolen
Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Eva S
Omdömet skrevs 9 juli 2016 från mobil enhet

Vi har nu bott för femte gången på hotellet. Minisviterna fungerar bra och känns svala på natten fast det inte finns AC. Poolen är uppvärmd så vi som är badkrukor kan bada.
Höjdpunkten är middagen med tre rätter. Vi blir sällan besvikna. Var inte rädd att köpa till maten vid bokningen, blir billigare då. Värdparet är jättetrevliga, i år kom dom ihåg vår favoriträtt, lammkotletter som mannen i huset lagar så bra, serverades dag två på menyn. Bor mitt på ön som gör att man har nära till allt. Glöm inte en lunch på Kårehamn, fisksoppan rekommenderas.
Vi kommer tillbaka..

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack evaochlars
Omdömet skrevs 5 augusti 2015 från mobil enhet

Ett mycket hemtrevligt och välordnat hotell. Ligger på östra sidan i ett mycket lugnt och trevligt område. Allt är nära på Öland varför det här hotellet ger den optimala avkopplingen med ett fantastiskt trevligt värdpar och personal. Ett särskilt tack till de fina katterna.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Bengt L
Omdömet skrevs 9 juli 2015 från mobil enhet

Bästa stället på Öland. Rent, fridfullt och jättegod mat och en liten men bra vin/dryckeslista Mycket omtyckt frukost. Värdparet är jättetrevligt med riktigt god servicevilja. Den nya poolen är supertrevlig att både bada i och sola vid.
Barnvänligt och enkelt att nå både söder och norr ifrån.

Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack Micaela H