Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 14 juni 2020 från mobil enhet

En pärla på Ölands västra sida. Mycket bra boendestandard och nära till havet och den vakta naturen som Öland bjuder på. Barnen fullkomligt älskar att vara vid stranden och leta stenar och bada. Vacker utsikt från lägenheterna och bra med plats för parkering osv...

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack magnusa270
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Läget är utmärkt, fin vy över havet. Mycket dyrt med tanke på standarden på exempelvis sängar. Frukost ingick inte. Rent och fint samt fungerande köksutrustning. Vandrarhemstandard men dock egen toa och enkel dusch.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack 442lll
Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Underbart lägenhetshotell vid Kalmarsund 15 km norr om Borgholm. Trevligt bemötande vid incheckningen, fin lägenhet med egen altan, bra utrustat kök
rent o snyggt.Vi fick tom en extra grind till altanen eftersom vi hade hund med oss, vi bad inte ens om det, det kallar jag hög
service.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Solveig N
Omdömet skrevs 8 juli 2016 från mobil enhet

Längtar redan tillbaka! Vi bodde i en lägenhet på 95 kvm med enastående utsikt mot havet. Alla lägenheter har inte denna utsikt men havet är en minuts gångväg bort. Annorlunda stenstrand som roade barnen. Man kan bygga med dessa stenar vilket passade våra barn på 6, 8 och 10 år. Naturskönt och LUGNT. Ingen streesande trafik utanför, bara havet och korna och vacker solnedgång vid klart väder. Bra leder utanför längs havet (med betande kor) som passar cyklister eller långpromenader. Själva boendet fanns inte mkt att klaga på. Lyhört när någon går i lägenheterna ovanför och väldigt mjuka sängar. Men köket är väl utrustat med allt man kan tänka sig behöva. Kabel-tv. Skön soffa. Handdukar och fräscha sängkläder ingår. Grönytor för lek och bra med parkeringsplats utanför. Boulebana och liten lekplats för mindre barn. Mina var för stora för den. Ca 1,5 mil till matbutik i Köpingsvik. Ytterligare 5 min bilfärd finns stor ICA i Borgholm. Bättre priser och utbud. Norrut ca 10 min bilfärd ligger bästa gokartbanan på ön. Personalens bemötande, utsikten, köksutrustningen, hemtrevnadskänslan, närhet till havet, lugnet och bra uttänkta möbler ger detta boendet 10 poäng!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack minnasmamma
Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Precis vid havet ligger äleklinta gård. Havsutsikt från uteplatsen, vackra promenadstråk med ett fiskeläger ca 30 minuter bort. Nära till böda strand och lyckosand. Byxelkrok ca 5 mil norr om äleklinta värt ett besök och strosa runt i hamnen.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack 82helena