Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
273helenad
Sundsvall, Sverige

Inte värt pengarna

2,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 1 jan. 2020från mobil enhet
5 nätter i ett Grand Deluxe Double Room. Rummet fint med stora sängar. Badrummet en katastrof med myror och smuts. Vi tog kort och visade i receptionen. Dom skickade en städpatrull som fick det lite fräschare men det var trasigt och slitet. Under våra dagar var golvet i rummet rengjort en gång. Fick också visa städpersonalen att det var hår, insekter kvar under handfatet efter deras städning. Även rejält med smuts vid kanten på handfatet som vi fick be dom torka bort. Myror på väggen även i sovrummet som vi fick ta bort varje dag med eget medel.
Hotellpersonalen var till stor del lokala under upplärning vilket för det mesta resulterade i bedrövlig service och engagemang med vissa undantag. Flera såg alltid ledsna och ointresserade ut. Svårt med kommunikation då praktiskt taget ingen kunde engelska. Detta tycker man att personalen i receptionen borde kunna för att prata med gästerna. Fick ringa två gånger till receptionen och prata med sammanlagt 4 personer innan dom förstod vad laundryservice var även om dom hade denna service.
När vi försökte få råd och tips tog allt väldigt lång tid då ingen förstod och vi inte fick prata ostört. Varje samtal i receptionen avbröts minst tre gånger.

Frukostbuffén var bra. Lunchbuffe gick inte att köpa då den bara var avsedd för all inklusive.
Vi fick äta lunch och beställa kaffe vid den andra lilla strandbaren.
Hotellet ligger långt i från andra matställen så du måste du åka taxi.
Poolen stor och vattnet rent. Bra service med poolhandukar.
Saknades alltid toalettpapper på toaletterna vid poolen och strandbaren.
Gymmet ok men saknade aircondition.
Stranden ren och fin.
Sammanfattningsvis ett stort, opersonligt ställe med dålig service och renlighet.
Lägg pengarna på något annat! Du hittar många billigare alternativ i Khao lak som är mycket bättre och trevligare. Detta representerar inte vad Thailand har att erbjuda.
Datum för vistelsen: januari 2020
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.
Hotell i närheten
3 420 kr
  • Hotels.com
    3 417 kr
  • Priceline
    3 420 kr
  • Expedia.com
    3 417 kr
2.3 km från Le Menara Khao Lak
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
4 035 kr
Helt återbetalningsbar
  • LeMeridien.com
    4 041 kr
  • Trip.com
    4 052 kr
  • Vio.com
    4 041 kr
3.3 km från Le Menara Khao Lak
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
4 488 kr
  • Hotels.com
    4 484 kr
  • Vio.com
    4 069 kr
  • Priceline
    4 488 kr
3.5 km från Le Menara Khao Lak
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
2 737 kr
  • Algotels
    2 766 kr
  • Agoda.com
    2 445 kr
  • Priceline
    2 855 kr
3.7 km från Le Menara Khao Lak
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
Bei der Massage direkt am Strand
1 518 kr
1 363 kr
  • Priceline
    1 514 kr
  • Agoda.com
    1 518 kr
  • Vio.com
    1 501 kr
1.1 km från Le Menara Khao Lak
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
5 016 kr
4 066 kr
  • Hotels.com
    5 016 kr
  • Trip.com
    4 476 kr
  • Priceline
    4 518 kr
7.7 km från Le Menara Khao Lak
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
Badezimmer
351 kr
315 kr
Helt återbetalningsbar
  • Agoda.com
    351 kr
2.0 km från Le Menara Khao Lak
The Coconut Room at the Haadson Resort
2 389 kr
  • Hotels.com
    4 533 kr
  • Priceline
    1 928 kr
  • Trip.com
    2 065 kr
4.4 km från Le Menara Khao Lak
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
244 kr
219 kr
Helt återbetalningsbar
  • Agoda.com
    244 kr
3.2 km från Le Menara Khao Lak
4 036 kr
  • Destinia.com
1101.1 km från Le Menara Khao Lak
Visa fler hotell i Bang Muang
Omdömen (427)
Filtrera omdömen
427 resultat
Medlemsbetyg
215
109
53
28
22
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
215
109
53
28
22
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 427 omdömen
Omdömet skrevs 1 februari 2018

Vi fick erbjudandet att prova detta nya hotell i tre nätter, vi bodde på Laguna Resort i Khao Lak, men då det var överbokat så tillfrågades vi vid incheckningen om vi ville testa detta i tre nätter och i gengäld få All inclusive. Vi tyckte det såg fint ut, och kul att testa något helt nytt! Och visst var det fint och fräscht! Vi bodde i en Honeymoon villa, med Jacuzzi och Queensize-säng. Stor fin balkong, stort badrum, absolut inget fel på rummen. Men...det var nog det enda som var bra. Hotellet ligger långt ifrån shopping, restauranger och andra hotell. Att åka in till Khao Lak kostade 1200 bath(tur/retur) med taxi. Det var inget problem att få tag på taxi, och de erbjöd sig att vänta tills vi ville tillbaka. Det visade sig också att det var långtifrån klart, enligt hemsidan ska där finnas en bar vid stranden, men den var inte klar. Maskiner/kylar stod inplastade. Dock så ordnade killarna nere på stranden drycker från restaurangen om man önskade. Det var fint nere vid stranden, men inte direkt badvänligt. Ville man bada så var det den enormt stora poolen som gällde, och det var inte klart där heller, fanns inga stegar att gå ner/upp på, endast trappor på ena kortsidan. Vi var inte många gäster på hotellet, kanske 15-20 rum som var uthyrda. Frukosten var bra,fräscht och mycket att välja på. Dock så tog det tid om man ville ha stekta ägg eller omelett, det blev snabbt kö där, trots fåtalet gäster. Vi åt lunch två ggr på hotellet, väntetiden på maten var över en timme, trots att det kanske bara var 4-5 bord med matgäster. Väntetiden var över en timme vid båda tillfällena. Man undrar hur det ska bli när hotellet är fullbelagt? Vi var som sagt lovade All inclusive, och det funkade första dygnet. Andra dagen efter lunch så ändrades plötsligt reglerna och man kom med en ny meny, det var ett par rätter att välja på, och den enda alkoholhaltiga dryck som ingick var öl. Vi fick ingen förklaring till detta, och det var en riktig besvikelse! Maten var det dock inget fel på. Vid utcheckningen blev det en lång väntan, personalen skulle hämta våra väskor på rummet, men det hände ingenting! Till slut fick transferpersonalen hämta väskorna.

Vi fick påminna om påfyllning i minibaren. Städningen var helt okej. Såg flera stora kackerlackor och det var ganska mycket mygg. Fanns ingenting att göra på hotellet, det var ganska trist, och dessutom långt avstånd till allt. Vid utcheckningen blev det en lång väntan, personalen skulle hämta våra väskor på rummet, men det hände ingenting! Till slut fick transferpersonalen hämta väskorna.
Vill man enbart ha lugn och ro så kan nog detta hotell funka när det blir klart och personalen jobbat in sig. Men som det är idag så rekommenderar jag ingen att bo här, det finns så många andra fina hotell att välja på! Har hunnit på på många hotell i Thailand, och detta var ett bottennapp!

Datum för vistelsen: januari 2018
2  Tack annama_12
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Le MENARA N, Guest Relations Manager på Le Menara Khao Lak, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018
Google-översättning

Dear annama_12,

Warm greetings from Le Menara - North Khao Lak. We appreciate the time you took to write a detailed review where we can rely on to improve our resort.

Since our hotel is just soft opening, we do admit that some of the outlets were still not functioning during your stay. But we would like to give you some updates since your check-out date. Our beach bar is now open to serve our guests. We recently installed our swimming pool ladders.

We would like to apologize for the inconvenience you have experienced during your stay which was caused by the service by our restaurant staff and front office staff. We already arranged classes to train our resort's staff to provide 5-star quality service to our guests.

We once again apologize for the inconvenience you have experienced during your stay and we hope to have the chance again to welcome you back to Le Menara with utmost professionalism and 5-star quality service. We always take our guests's comments very seriously to improve our hotel service.

Warm greetings,

Vannyda
Guest Relation Manager
Le Menara - North Khao Lak

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 11 september 2024 från mobil enhet

Datum för vistelsen: september 2024
Restyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 15 oktober 2023 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2023
Restyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Anucha Soontornpak, การตลาด på Le Menara Khao Lak, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2023
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juli 2023 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste som ett par
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Anucha Soontornpak, การตลาด på Le Menara Khao Lak, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2023
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juli 2023 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste med familjen
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Anucha Soontornpak, การตลาด på Le Menara Khao Lak, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2023
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen