“Hej Måste tyvärr ge ett det sämsta betyget till denna restaurang som är belägen i mitt i centrum. Smutsigt o ofräscht”
Omdöme om Rollers & Bowlers

Rollers & Bowlers
Rankad som nr 12 av 18 Restauranger i Handen

Efter byte av ögare har det blivit sämre. Förr var restaurangen renare, fräschare, bättre mat. Fanns glas kvar sedan dagen innan. Borden var smutsiga och låg mat i golvet när vi kom in.

Går inte mer tyvärr och rekommenderar det inte tyvärr. Den är en ny restaurang dessutom.

//Tania

Datum för besöket: maj 2021
Tack R1177WPtaniaa

Omdömet skrevs 9 mars 2021 från mobil enhet

Härligt instagram-vänligt ställe som lyfter Haninge centrum med sin blotta närvaro. En diner av klassiskt amerikanskt 50-talssnitt med Elvis i högtalarna och kitschigt som tusan. Maten? Sådär. Det är inte för den fantasilösa halloumiburgaren jag går hit - även om den är osannolikt billig (79kr för en lunch där strips och läsk ingår). Det är för att glömma att jag befinner mig i ett halvtrist centrum en bit utanför stan. Gott så.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack PatrikiNice
Omdömet skrevs 9 februari 2020

Vi var två vuxna och två barn som hade en rolig eftermiddag på r & b. Trevlig matsal med 50-tals nostalgi och helt ok mat. Det fanns något för alla. Skridskobanan var lagom stor och med discobelysning. Knä- och armbågsskydden var lite trasiga men rullskridskorna funkade fint. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 778ingelal
Omdömet skrevs 8 februari 2020

Vi var 3 familjer som åt,alla tyckte maten var antingen smaklös,eller smakade dåligt.
Rekommenderas inte.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack PatrickF2420
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Bilderna på Instagram lockade men vi blev besvikna när vi väl var där. Tråkig och smaklös milkshake , smutsiga bord och sittplatser, ger ett ofräscht intryck överlag. Skulle inte rekommendera att åka dit.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack annakG417SP

Resenärer som tittade på Rollers & Bowlers tittade också på

Haninge, Stockholms län
Haninge, Stockholms län

Besökt Rollers & Bowlers? Berätta vad du tyckte!