“Sveriges första och i särklass bästa snabbmat!”
Omdöme om Vegabaren

Vegabaren
Rankad som nr 1 av 28 Restauranger i Haninge
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Denna hamburgerrestaurang har funnits i min närhet under uppväxt och levererar fortfarande toppmat. De imponerar med att kunna varje beställning oavsett hur många som står i kön.

Menyn är enorm med många variationer och många egna alternativ. Här finns verkligen allt för alla!

Tips: Sambalburgaren eller valfri tunnbrödrulle!

Fina lokaler med tv placerade runt om i lokalen. Alla får plats! Oanade utrymmen! På sommaren är uteserveringen enorm och härlig. Här är en årlig raggarträff som samlar ALLA samt en ständig ätutmaning. Rekordet är på drygt 2600g hamburgare, pommes mm.

Rekommenderas!

2  Tack Claes B

Omdömet skrevs 6 februari 2018

Imponeraden hur en 30 m lång kö kan lämna sina beställningar och dom bara kör på. Sthlms bästa hamburgerrestaurang enligt mitt tycke å skit proffsiga är dom

Tack FrkFriberg
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Inte dåligt men inte bättre än tex Donken eller Max. Kan inte motivera de högre priserna och som många andra har skrivit, deras pommes är både degiga och smakar skumt. Åk till någon kedja istället, rekommenderar ej.

Tack Elias J
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Pommes frites hade nog gått i fritösen två gånger. 80 kr per mål är för mycket. Två simpla lunchalternativ per vardag. Stuvade makaronerna en trög smet, så däri bl a tjänar de stora pengar!

Tack Elsa B
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Är man i Vega så ska man testa den kända Vegabaren. De har god mat o mycket att välja på. Snabb service och trevlig personal.

Tack Sari68

Resenärer som tittade på Vegabaren tittade också på

Tyresö, Stockholms län

Huddinge, Stockholms län

Besökt Vegabaren? Berätta vad du tyckte!