“Trevlig helgpersonal.”
Omdöme om ChopChop

ChopChop
Rankad som nr 15 av 50 Restauranger i Haninge
Omdömet skrevs 16 maj 2021

En ung lång kille med mörkt hår var trevlig och serviceminded. Utöver det var maten god och lokalen fräsch.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 650hannaahj

Omdömet skrevs 21 april 2021

God mat. Trevlig personal. Min favorit är orange chicken. Det här är den enda chop chop restaurangen jag har besökt, vi får se hur blir det med andra.

Datum för besöket: april 2021
Tack 533lukam
Omdömet skrevs 23 februari 2021

Beställde typ halva menyn, ingen av mina kompisar gillade maten och inte jag heller... friterade räkor var dock gott, men allt annat var väldigt slaskigt och fettigt. Personalen ställde upp ytterdörrarna från ingenstans och det blev väldigt kallt, alla satte på sig jackor. När jag försökte få ögonkontakt med personalen för att fråga vad de håller på med märker jag att de inte bryr sig. En leverans kom tydligen men de stängde inte dörrarna, så vi fick göra det. Maten blev dessutom kall. Rekommenderar inte.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Maria D
Omdömet skrevs 11 december 2020

Drive through, fick maten i hemma upptäckte saknas två rätter av 6. Ringer tillbaka och förklarar personer andra sidan av telefonen var otrevligt. Nu för tiden måste räkna maten och kolla innan kör iväg. Resturang kommersiella att ersätta mig, men besviken och otrevligt service .// Dave

Datum för besöket: december 2020
Tack U5781AGdaved
Omdömet skrevs 1 april 2020

Otroligt flottig maträtt med torrt ris, otroligt besviken eftersom jag verkligen gillar andra chop chop restauranger jag besökt! ;(

Datum för besöket: april 2020
Tack 3emmien

Resenärer som tittade på ChopChop tittade också på

Haninge, Stockholms län

Besökt ChopChop? Berätta vad du tyckte!