Spara
Höjdpunkter från omdömen
En fin familjeutflykt för familjen.

Omdömet skrevs 4 juli 2020
GourmetStockholm
Stockholm, Sverige
Trevlig promenad. Framiljevänligt.

Vi började med promenadslingan runt gården. Den är drygt 3 km och för barnen över 6 år var det inga ... läs mer

Omdömet skrevs 11 juni 2020
GourmetStockholm
Stockholm, Sverige
Läs alla 3 omdömen

Omdömet skrevs 4 juli 2020

Vi gjorde en fin familjeutflykt med barnen till Stegsholms gård, Haninge. Promenadrundan är drygt 3 km, och var lagom för barnen över fem år. Vi hade tur som fick se när korna samlades in för dagen.
På det trevliga cafeét finns glass, kaffe och mackor. Men också mjölk från gården och lite andra lokala delikatesser.
En lagom naturnära resa nära Stockholm.
Oftast öppet på helger. Men öppet även på vardagar under sommaren.

Datum för upplevelsen: juni 2020
2  Tack GourmetStockholm
Omdömet skrevs 11 juni 2020

Vi började med promenadslingan runt gården. Den är drygt 3 km och för barnen över 6 år var det inga problem.
Vi fikade i caffeet, där gårdens ägare serverade kaffe och hembakat. Trevlig att kunna köpa mjölk från korna som vi precis gått och tittat på.
En famljevänlig utflykt, ca 20 min från Haninge centrum.

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack GourmetStockholm