“God mat och vacker solnedgång”
Omdöme om Muskö Sjökrog

Muskö Sjökrog
Rankad som nr 7 av 46 Restauranger i Haninge
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Efter en sommar med högt tryck hade lugnet nu lagt sig över krogen. Vi åtnjöt en fantastisk middag i lugn och ro samtidigt som solnedgången speglade sig i havet utanför - magiskt! Maten var mycket vällagad och god.

Datum för besöket: september 2020
Tack sbamab

Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Känslan av att det är jobbigt med kunder var total! Mat slut, vatten slut, service slut. Vacker miljö dock

Datum för besöket: augusti 2020
Tack X3297NRrafaelc
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Härlig lunch på Mickrums brygga! Gott och vällagat utan krusiduller. Bra och enkelt att lägga till vid bryggan om man kommer sjövägen. Ser fram emot att gå på någon av deras musik-kvällar!

Tack 100gott
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Väldigt dålig service! Lång väntan på bordsservering, få meny och få maten. Besöket tog 2tim och då betala vi direkt efter vi ätit varmrätten. Tog deras hamburgare meny. De va den tråkigaste hamburgare jag ätit på väldigt länge! Snustorr, snålt med dressen och tillbehör! Noll kärlek nerlagt på den! Helt värdelös! Blev en dyr nota och var nära på att trycka fingrarna i halsen efter besöket!

Tack TARSANFARSAN
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Härlig miljö, god mat, trevlig personal som med sitt glada humör snart skapar rutin. Kommer gärna tillbaka!

Tack maria6411

Resenärer som tittade på Muskö Sjökrog tittade också på

Haninge, Stockholms län

Besökt Muskö Sjökrog? Berätta vad du tyckte!