“Härlig lunch på Mickrums brygga!”
Omdöme om Muskö Sjökrog

Muskö Sjökrog
Rankad som nr 7 av 47 Restauranger i Haninge
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Härlig lunch på Mickrums brygga! Gott och vällagat utan krusiduller. Bra och enkelt att lägga till vid bryggan om man kommer sjövägen. Ser fram emot att gå på någon av deras musik-kvällar!

Tack 100gott

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Väldigt dålig service! Lång väntan på bordsservering, få meny och få maten. Besöket tog 2tim och då betala vi direkt efter vi ätit varmrätten. Tog deras hamburgare meny. De va den tråkigaste hamburgare jag ätit på väldigt länge! Snustorr, snålt med dressen och tillbehör! Noll kärlek nerlagt på den! Helt värdelös! Blev en dyr nota och var nära på att trycka fingrarna i halsen efter besöket!

Tack TARSANFARSAN
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Härlig miljö, god mat, trevlig personal som med sitt glada humör snart skapar rutin. Kommer gärna tillbaka!

Tack maria6411
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Otroligt besviken på den nya regin. Högt pris och mycket små portioner, total avsaknad av sallad och bröd som tillbehör som är brukligt till lunch. Vi gick från restaurangen hungriga. Vi som tidigare alltid sett fram emot att åka dit, rekommenderar inte att ni besöker restaurangen.

Tack L1223LIhelenes
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Kul med ny regi och trevlig personal, tyvärr högt pris, stressad servitör och medioker mat.. Glömde bort en extra beställning..

Tack Luddeludde

Resenärer som tittade på Muskö Sjökrog tittade också på

Haninge, Stockholms län

Besökt Muskö Sjökrog? Berätta vad du tyckte!