“Restaurangen på Rallarvägen har Poke bowls värda en omväg ”
Omdöme om Berga Sushi

Berga Sushi
Rankad som nr 1 av 42 Restauranger i Åkersberga
Kök: Sushi
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Bra sushi även om rullarna med skaldjursröra inte var några höjdare
Restaurangen på Rallarvägen har Poke bowls som är värda en omväg. Stora portioner!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack PernillaA321

Omdömet skrevs 17 juli 2021

En av de bästa shushiställerna!
Är så tacksam att denna sushi finns i åkersberga. Blir oftast missnöjd när jag är på andra shushi ställen då vi är vana vid den bra kvalitén dom har på berga sushi på bergavägen

Datum för besöket: juli 2021
Tack sofiaw277
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Riktigt god sushi till ett bra pris. Bra och trevlig personal med snabb service, nackdelar tyvärr lite för trångt och för få platser ute.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Janneja
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Provade Berga sushi på Rallarvägen. Vilken skillnad mot den i Åkersberga centrum. Personalen var ointresserad och på gränsen till otrevliga. Dock har de poke bowl vilket den andra restaurangen inte har. Trevlig uteservering och god poke bowl. Men för sushins skull åker vi inte hit igen, då finns det flera bättre alternativ i centrum.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack PernillaA321
Omdömet skrevs 13 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt god och fräsch sushi! Hämtade hem och blev glatt överraskad när jag öppnade våra lådor. Fint upplägg, bra variation och riktigt gott! Kändes som sushi med det lilla extra!
Kan verkligen rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2020
Tack lillasysterx2

Resenärer som tittade på Berga Sushi tittade också på

Åkersberga, Stockholms län

Besökt Berga Sushi? Berätta vad du tyckte!