“Super! ”

Berga Sushi
Rankad som nr 1 av 42 Restauranger i Åkersberga
Kök: Sushi
Omdömet skrevs 13 februari 2020 från mobil enhet

Riktigt god och fräsch sushi! Hämtade hem och blev glatt överraskad när jag öppnade våra lådor. Fint upplägg, bra variation och riktigt gott! Kändes som sushi med det lilla extra!
Kan verkligen rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2020
Tack lillasysterx2

Omdömet skrevs 6 december 2019 från mobil enhet

Restaurangen ligger något avsides , vid Roslagsbanans slutstation i Österskär, 40 minuter från Stockholm central. Man öppnar vid kl 17. Enkelheten i den smakfulla inredningen tillsammans med levande ljus ger lokalen en meditativ stämning. Det finns sushi av olika slag men även varma kötträtter . På dryckeslistan finns det flera sorters öl ävens japanskt , vin och det vanliga. Jag testade entrecote i kombination med 4 sushi bitar, allt var uppfinningsrikt serverad och smakade bra, Jag tyckte bra om pankopanerad rulle med friterad räka men friterad tonfiskrullebblev min favorit. Restaurangen var klart värt de tre tågbesöken jag gjort och stod sig riktigt bra även i jämförelse med de sushi ställen jag besökte i Japan.

Datum för besöket: november 2019
Tack awarohan6
Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Fantastisk sushi, vacker uppläggning och fräsch mat. Smakerna är perfekta och riset är inte torrt. Trevlig personal. Helt klart bästa sushin jag ätit

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack 499emelien
Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Otroligt god Sushi, bästa i Stockholm skulle jag säga. Alltid färska råvaror, riset smakar god och inte alls torr som på andra ställen där de påstår att deras mat är färsk. Rekommenderar det varmt!

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack niebla0
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Snabbt, gott och vackert upplagt.
Rekommenderar avokadosallad som side order!
God misosoppa också, förutom huvudnumret, sushi.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Mirremedfamilj

Resenärer som tittade på Berga Sushi tittade också på

Åkersberga, Stockholms län

Besökt Berga Sushi? Berätta vad du tyckte!