“File Mignon helt perfekt”
Omdöme om China Kejsaren

China Kejsaren
Rankad som nr 28 av 41 Restauranger i Åkersberga
Omdömet skrevs 17 maj 2021 från mobil enhet

Beställde hem file mignon black and white. Så himla gott, vilket fantastiskt kött och goda såser:) vi kommer tillbaka. Tack

Datum för besöket: maj 2021
Tack ernalotta

Omdömet skrevs 19 februari 2021

China Kejsaren har förbättrad Service sen förut. och jag tycker maten är fantastisk för priser. Dem har otroligt god Sezhuan på China kejsaren!!

Datum för besöket: februari 2021
Tack Ericwingard1
Omdömet skrevs 20 oktober 2019

Prisvärt lunch där man kan äta sig mät på god mat med asiatisk smak. Finns även efterrätt och kaffe till. Bra plats att äta om man är riktigt hungrig.

Datum för besöket: november 2018
Tack niebla0
Omdömet skrevs 9 september 2019

Absolut bedrövligt. Ofräsch miljö, mat som luktade illa, tog lång tid, gap och skrik ifrån köket, liten buffe och alldeles för stort urval på menyn för att den ska vara genomtänkt.

Datum för besöket: september 2019
Tack Marita M
Omdömet skrevs 30 april 2019 från mobil enhet

Otroligt goda fina exotiska Matfiskar. Den sällsynta ekorrfisken från dammarna i Nepal.
Tillagas av den sällsynta utbildade azaschiki från kejsaren i Kinas matskola
Upplevelse med alla pratar med utan R
Lis ekolle abolle
Bra mat.

Datum för besöket: april 2019
1  Tack Azov036

Resenärer som tittade på China Kejsaren tittade också på

Åkersberga, Stockholms län

Besökt China Kejsaren? Berätta vad du tyckte!