Omdömet skrevs 28 augusti 2017

Rummen på hotellets övervåning var stora med romantisk himmelssäng och balkong, eget badrum och toa. Hotellet ligger längst upp i den vackra visningsträdgården och känns kanske lite mer som en restaurang med rum än ett hotell. Ingen reception och direkt information om att det var ett hotell. Kanske mer som BB då restaurangen stängde redan kl 1700. Servicemindad personal visade oss runt och assisterade oss till vårt rum som låstes med en vanlig dyrk. Säkerheten skärptes nattetid då ellås med kod stängde ytterdörrar. Fri entre till trädgård ingick. Pytteliten frukost även om den innehöll det nödvändigaste. Och som sagt mycket vänlig och servicemindad personal.

Rumstips: Stort dubbelrum med sänghimmel skapar romantik !
Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Karl M
Omdömet skrevs 17 juni 2017

Nyrustade rum, harmoniska färger, rent o städat, klart prisvänligt hotell. För att inte tala om utsikten! Vackra blomsterarrangemang i matsal o trapphus. Saknade inget på frukosten, vällagat o gott. Fin altan att äta/dricka på när vädret tilllåter.Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack ulrika661
Omdömet skrevs 10 september 2016 från mobil enhet

Åt en otrolig god buffé i form av grillat korv, fläskkarré och kyckling. Allt smakade så himla gott. Det fanns grönsaker som var varma och kalla samt potatissallad och potatisgratäng.

Varje gång jag äter här på lunchen eller middagar/julmiddag så har Wij alltid smakat fantastiskt.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack 353alexe
Omdömet skrevs 21 augusti 2016

Trädgårdarna är väl värt ett besök, dock är både boendet och maten dyrt då standarden är mycket enkel. Lunchmaten var inte värt pengarna och någon middagsservering finns inte. Allting stänger ca kl. 16.00 under augusti månad.

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack TuulaTuu
Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

Bodde på Ockelbo camping och gick över till Wij trädgårdar för att prova trädgårdsbuffén. Blev glatt överraskad över hur fantastisk den var, verkligen en höjdare. Tog torsk medan barnen tog fläsk. Såsen till torsken var fantastisk och fläsket mört berättade barnen. Höjdpunkten var ändå den stekta grönkålen och de andra grönsakerna från deras egna odlingar.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Nidhugg