“Otroligt läge och utsikt”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
647 omdömen
154 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 56 hjälpsamhetsröster
“Otroligt läge och utsikt”
Omdömet skrevs 22 september 2017 för en vistelse i september 2017

Med stor takterass och 180 graders utsikt kan inte läget vara mycket bättre. Otroligt hjälpsam och trevlig värdinna. Rummen bra och välutrustat kök. Man kan köpa till frukost men det är bättre att handla i den närbelägna affären som har allt man behöver. Egen liten bad brygga i direkt anslutning till boendet. Två helt fantastiska dagar med total avslappning.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera