“Otroligt läge och utsikt”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
507 omdömen
130 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 35 hjälpsamhetsröster
“Otroligt läge och utsikt”
Omdömet skrevs september 22 2017 för en vistelse i September 2017

Med stor takterass och 180 graders utsikt kan inte läget vara mycket bättre. Otroligt hjälpsam och trevlig värdinna. Rummen bra och välutrustat kök. Man kan köpa till frukost men det är bättre att handla i den närbelägna affären som har allt man behöver. Egen liten bad brygga i direkt anslutning till boendet. Två helt fantastiska dagar med total avslappning.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
natt
vecka
månad
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera