“Underbart vilsam miljö med badläge”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
21 omdömen
10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Underbart vilsam miljö med badläge”
Omdömet skrevs 25 april 2016 för en vistelse i april 2016

Tillbringade en vecka i denna lägenhet, som erbjudetr en stillsam och avkopplande miljö. En underbar badstrand ligger inte längre bort än 30 meter. endast ett fåtal hus finns i på denna plats vilket ger en lokal och lung vistelse. Lägenheter förutsätter självhushåll då det i det absoluta närområdet inte finns restauranger. Doch finns byarna Zaton och slano inom ett bekvämt avstånd. Där finns affärer och restauranger. Platsen ligger också nära Dubrovink vilke öppnar för shopping och trevliga stadsexkursioner. Lägenheten har två välhållna sovrum(för två personer) med var sitt badrum samt ett vardagsrum som kan husera ytterligare två gäster.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Det avskilda läget och miljön
Gillade minst: Avståndet till livsmedelsaffär
Resegrupp: Med partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 8 2016
Dear Jan,
Thank you for your review.
We enjoyed to have you as our guest. Hope you will have opportunity to visit us again.
Sincerely,
Tijana
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera