Fuuka Villa(Pantai Tengah)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Camar Resort Langkawi(Pantai Tengah)
  • Fri parkering
Ambong Ambong Langkawi(Pantai Tengah)
Villa Molek(Pantai Tengah)
  • Fri parkering
Bunk Inn Langkawi(Pantai Tengah)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
La Pari-Pari Langkawi(Pantai Tengah)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Tropical Resort(Pantai Tengah)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
  • Fri parkering
Cactus Inn(Pantai Tengah)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Ambong Pool Villas Langkawi(Pantai Tengah)
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Det bästa hotellet på Langkawi. Hotellpersonalen är utomordentligt trevliga och hjälpsamma. Poolområdet är otroligt fint, nära till både hav och pool! Gymmet är litet men snyggare och bättre utrustat än på fler andra hotell i Malaysia.

Jag rekommenderar detta hotell starkt!

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Joakim L
Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

Underbart hotell och underbart läge precis vid vackra Tengah stranden. Rummen är väldigt bra och frukosten är också toppen. Dem äter man på restaurangen med utsikt över havet. Enda minus är att det är dåligt upplyst kvällstid. Finns en saltvattenspool, en vanlig pool, barnpool och bubbelpool. Finns även ett litet gym med ett löpband och en cykel samt vikter. Det fungerar då det inte verkar vara välbesökt. Kan verkligen rekommendera både för barnfamiljer och par samt äldre.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Linda H
Omdömet skrevs 28 april 2016 från mobil enhet

Mysigt hotell med fin omgivning. Två pool-områden och utspridda solstolar vilket gjorde att man slapp trängas med andra gäster. Bra frukost med många valmöjligheter, schysst med en bemannad ägg-station där man kunde välja hur man ville ha sina ägg. Nära till centrum, fin och framförallt en lugn strand. Trevlig personal. Dock inget wifi på rummen och våran AC lät högt, kanske pga ålder eller att den höll på att gå sönder men kunde vara lite svårt att sova och då är vi inte i övrigt känsliga på ljud.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack sopfia89
Omdömet skrevs 24 mars 2016

trevligt hotell. Bra frukost men tyvärr smutsiga stolar på restaurangen p.g.a. alla fåglar som folk matade vid borden. ingen internetuppkoppling på rummen. Dyrt hotell i jämförelse med andra i samma klass men trevligt och nära till det mesta.

Tips för att välja rum: bungalow vid stranden
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack lenaokalle
Omdömet skrevs 1 mars 2016

Hotellet var fint, renligt, och hade trevlig personal. Vi bodde fyra personer i ett familjerum som var stort och fräscht nära pool och strand. Hotellet har två större pooler, en med sötvatten och en med saltvatten (ej havssalt) Stranden ligger precis nedanför, men det har man ingen större glädje av pga alla maneter. När vi var där (februari) var det i princip ingen som badade i havet pga förekomst av farliga maneter. Det finns förvisso manetnät, men när vi såg att man plockade upp farliga maneter INNANFÖR nätet slutade vi bada... Frukosten var helt OK; flera varma rätter och valfri äggrätt.

Så överlag var vi nöjda med hotellet, men med tanke på prislappen (drygt 200EURO per natt!) så är det ett par saker vi inte var nöjda med: 1) Wi-fi fungerade inte alls på rummet, (någorlunda i lobbyn), 2) vi fick inte vårt rum vid check-in tid utan var tvungna att vänta till kl16, 3) servicen i pool-restaurangen var trög och maten var inte bra alls (bla serverades en avocado som borde åkt direkt i soptunnan).

• Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Tony G