“Middag”
Omdöme om Trosa Sjokrog

Trosa Sjokrog
Rankad som nr 20 av 21 Restauranger i Trosa

Inte prisvärt och personal med dålig uppmärksamhet . Kanske om man lade till lite dukar på borden inne och förstod hur riktigt servering skall vara kunde det bli bättre upplevelse..

Datum för besöket: maj 2021
Tack cickihelatiden

Omdömet skrevs 12 november 2020

Restaurang i två plan med stor och varierad meny. Även dagens utvalda rätter finns. På övervåningen kan man sitta på en stor veranda med utsikt

Tack Ulla M
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Otroligt ung personal, helt utslitna.. en tjej grät på toaletten och en annan luktade alkohol. NEJ TACK för all framtid

Tack 294miai
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Vi var i Trosa igår efter en golfrunda.
Så vi bestämde oss att äta här.
Det priset vi fick betala för två hamburgare och en halloumiburgare. Var verkligen inte värt priset!!
Mycket dåliga råvaror, ingen känsla lades i matlagningen, dåligt kryddat. Det var som och äta på Mc Donalds.
Stressigt, personalen hade ingen koll alls.

Krogen ligger mycket fint till, så man får en känsla på håll att det skulle vara mycket bra. Men där blev man lurad..

Tack marianthih2015
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Vi åt lunch här när vi besökte Trosa. Stressigt mottagande och hela atmosfären upplevdes stressad. Dröjde länge innan vi fick maten och sen var det ingen sensation direkt utan mer som ett finare gatukök (vi åt rödspätta och hamburgare). Kön till toaletten var utmed baren/köket där personalen vistades mest, inte så coronaanpassat och svårt att hålla avstånd. Måste ändå säga att den unga serveringspersonalen kämpade på och gjorde ett bra jobb trots omständigheterna.

Datum för besöket: juli 2020
Tack R6420KWpatricias

Resenärer som tittade på Trosa Sjokrog tittade också på

Trosa, Södermanlands län

Besökt Trosa Sjokrog? Berätta vad du tyckte!