Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 19 augusti 2020 från mobil enhet

Liten stuga som behöver uppdateras. Eluttag som sitter löst, inga sänglampor, lucka till kylfack borta vilket resulterade i att varorna i kylskåpsdörren frös till is. Inget vatten i huset och ingen vattendunk i vår stuga. Det allra sämsta som gör att jag inte kommer att återvända var bristerna i servicehuset. Vi betalande gäster delade toalett och duschar med badgäster. Så på em var det fruktansvärt grisigt. Det fanns dessutom endast en tvålbehållare till 5 handfat. Hur ska man då kunna hålla distans? Och tar
Ni inget ansvar? Inga pappershanddukar utan man hade provisoriskt hängt upp stora toarullar som alla skulle ta i och riva av papper, vilket resulterade i att golvet var fullt av vatten från badgäster och toapapper. Se bilder!!1 flaska handsprit till hundratals personer. Hur tänker ni vad gäller tvålbehållare, pappershanddukar i dessa coronatider?Har inte sett sånt snålande på
Någon annan camping. Dessutom bör man som på andra ställen regelbundet städa och vädra, ställ upp dörren!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack lenam798
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Läge: Ligger på en ö utanför Trosa
Områden: Trivsamt plant område
Servicehus: Rent och snyggt. Lite slitet.
Övrigt: Badstranden var öppen för alla även för folk utanför campingen. Trevlig cykelväg in till Trosa(15 min)

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Bverso
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Trevlig och hjälpsam personal i både receptionen och cafét som förgyllde min vistelse. God mat och dryck i cafét och riktigt trevlig utsikt.
Hela och rena toaletter och duschar. En mycket vacker och prisvärd camping ☀️☀️☀️☀️☀️

Tack FredrikS1992
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Vi tältade här under en natt i juli 2019. Först hade vi lite problem när vi skulle parkera för att checka in, det verkar vara många som kommer till campingen bara för att bada och parkeringen blir snabbt full vid fint väder. Men incheckningen gick ganska snabbt så det gick bra att parkera på icke anvisad plats under tiden.

Själva tältplatserna var inom ett speciellt område där man fick ta en plats bäst man kunde, det var alltså inte utmärkta platser för varje tält utan man fick hitta en egen. Detta var inte vad vi förväntat oss för 260kr/natt. Området var dessutom blandat lite gräs men mest ”skogsmiljö”. Vill man ha plats på gräset bör man anlända innan kl 14.

Plus för tältplatserna var dock att samtliga låg nära badplatsen och gräsplatserna hade väldigt nära till toaletterna.

Minus för att man får betala för att duscha, vilket gör att 260kr/natt känns ganska så väl tilltaget.

Tack 194fridal
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Mycket trevlig camping som ligger på ön Öbolandet c:a 3 km från Trosa centrum. Proffsig och snabb incheckning och vi fick en lugn plats en bit från receptionen. Vi var där en fredag och restaurangen bjöd på underhållning i form av en pianospelande trubadur. Maten är väl inget att skriva hem om, men det går att få vin, öl och drinkar för den som så önskar. Vill man se galet mycket solcellslampor, rekommenderar jag en promenad i området när det har mörknat. Måste vara världsrekord.

Tack steventrash