Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 14 juni 2019 från mobil enhet

Otroligt vacker camping.
Närhet till skärgård och natur.
En liten slingrig väg ut till camping som tar ca 35 minuter att gå.

Lugnt och skönt trots strålande sol och folk i rörelse.
Prisvärt och städat. Extra plus för tjejen i receptionen som checkade in oss.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack FalkmanA
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Jag och sambon låg här 2 nätter i tält. Läget på campingen är kanon, men tältplatserna är trånga och servicehusen är oftast ostädade och lite småslitna. Personalen på reataurangen var sjukt otrevliga! Jag kommer inte att sätta min fot där igen.
Trosa som stad är väldigt fint.

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack peppe_bodega
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Trosa är ett fantastiskt vacker ställe. Campingen känns dock lite sliten, och då refererar jag till stugorna, som säkert ej blivit renoverade invändigt sen de byggdes. Lika så med det gemensamma dusch och toalett utrymmet som är ganska slitet å ofräscht .
Det som saknades i stugan vi hyrde var en micro, vilket jag anser bör vara standard.
En uppryckning var dock restaurangen med helt okej mat.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 663ceciliae
Omdömet skrevs 17 maj 2018

Servicevänlig personal och trevlig atmosfär. Servicehus lite slitna men rent och fräscht. Vi kommer definitivt komma tillbaka och Trosa som ort är fantastisk. Kan rekommendera Bomans glass i stan.....

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack elmacko
Omdömet skrevs 16 maj 2018

Fin, välskött camping! Trevlig och hjälpsam personal! Bra läge, fanns cyklar att hyra för 25kr då det var lätt att ta sig in till trosa! Saknade bara nån mysig restaurang ute på campingen, men det finns lite längre in på säsongen! Gick att gå fina hundpromenader vid vattnet! Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se