“Sagolikt gott”
Omdöme om Fina Fisken

Fina Fisken
Rankad som nr 1 av 22 Restauranger i Trosa
Omdömet skrevs 1 april 2018

Påsk då öppnar äntligen Fina Fisken för säsongen .
Varje gång vi äter här överträffas våra förväntningar .
Toppklass på personal , bemötande och naturligtvis maten .
Befäster sitt rykte somTrosas bästa restaurang.
Tack, Tack
Christer W

Tack christerwidell

Omdömet skrevs 24 januari 2018

Restaurangen dök upp i slutet av 70-talet och hade nära anknytning till rökeriet. En "klassisk" trosa restaurang med mycket bra mat. Hit tar man gärna turister, vänner och bekannta eller äter en god söndagsmiddag.

Tack Ulf K
Omdömet skrevs 17 december 2017

Underbar personal som tog emot och servade oss hela kvällen.
Julbordet var det bästa jag har ätit med alla skaldjur man kan önska sig, samtidigt så fanns det traditionellt julbord också. Kommer med all säkerhet tillbaka nästa år.

Tack Peter F
Omdömet skrevs 13 december 2017 från mobil enhet

Gott och varierat julbord. Man är alltid nöjd när man besökt restaurangen oavsett om fet är sommar eller vinter. Ett plus till trevlig personal!

Tack Sandra N
Omdömet skrevs 9 december 2017

Vi åt ett fantastiskt gott julbord på Fina Fisken med bra service. Vi kommer sannolikt tillbaka.Det dåliga omdömet gäller inte detta.

Vi var ett stort sällskap men svärmor orkade inte följa med. Det ledde till att vi fick betala en "no show" avgift på 400 kronor!

Naturligtvis borde jag ringt och avbokat men tänkte att det kanske inte spelade så stor roll med tanke på sällskapets storlek. Det framgår när man bokar att en avgift kommer att tas ut men det var okänt för mig eftersom jag inte gjort bokningen.

Det är inte orimligt att avisera att en avgift kommer tas ut om personer i sällskapet inte dyker upp. MEN det är inte heller orimligt att låta udda vara jämt och avstå från att ta ut avgiften. Fina Fisken valde att ta ut avgiften. Det är sniket på gränsen till girigt som jag ser det.

6  Tack Peter B

Resenärer som tittade på Fina Fisken tittade också på

Trosa, Södermanlands län

Besökt Fina Fisken? Berätta vad du tyckte!