Trosa Stadshotell & Spa
  • Träningsanläggning
  • Fri parkering
First Hotel Almnäs Park(Södertälje)(Mycket prisvärt!)
Scandic Södertälje(Södertälje)
ScandicHotels.com
  • Fri parkering
Quality Hotel Park(Södertälje)(Mycket prisvärt!)
Quality Hotels
  • Frukost ingår
Scandic Skogshojd(Södertälje)
ScandicHotels.com
TripAdvisor
TripAdvisor
  • Fri parkering
Det finns ingen tillgänglighet hos våra partner på dina datum
Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Lugnt och skönt hotell med härliga sängar. Restaurangen är väl inte den billigaste men det finns bra alternativ om gångavstånd. Enda som är var lite minus är antalet kanaler på tv. På ett sådant här fint Hotel bör det finnas fler än bara gratiskanalerna.

Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack oscarracing
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2017

Hej Oscar
Tack för Ditt besök.
Roligt att läsa att ni haft det bra.
TV kanaler är alltid ett gissel när det man vill ha inte finns att tillgå. Vi har valt SMARTTV och ger då våra gäster möjlighet att se på de kanaler de gillar bäst och har hemma.
Hoppas vi snart får se er tillbaka i Trosa

Omdömet skrevs 2 april 2017 från mobil enhet

Firade 70 åring i familjen med helgalen. Mycket fräscht och charmigt hotell. Otroligt trevlig personal som fixade det mesta. God mat till alla måltider. Mysiga rum med sköna fåtöljer att bara sitta och prata framför öppen brasa. Vi hade inte tid för SPA men det såg lika bra ut som resten av hotellet. Att sedan strosa i Trosa ger vistelsen extra bonus. 0

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Lars W
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017

Hej Lars.
Vad roligt att höra att ni tillsammans med den nyblivne 70 åringen hade det bra hos oss i Trosa.
Såklart håller vi gärna med om att vår lilla stad är värd en promenad utmed ån och våra mysiga kvarter.
Varmt välkomna åter

Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Otroligt mysigt hotell med genomtänkt inredning i alla rum.
Mjuka sängar, trevlig personal, underbart spa. Hundvänliga rum! God frukost.
Middagen som vi åt var helt okej, kunde ha varit bättre. Helheten på resten av vistelsen har gjort detta hotell till vårat nya favorit hotell som vi gärna återkommer till.
Önskar dock att hotellet hade mörkläggningsgardiner.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Andrea S
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2017

Hej Andrea,
Trevligt att helheten på vårt lilla hotell tilltalade Dig.
Låt mig gärna veta vad Du vill förbättra gällande middagen så vi kan uppfylla Dina önskemål nästa gång.
Vad gäller mörkläggning så har samtliga våra rum rullgardiner. Jag blev lite osäker efter Ditt omdöme men har nu kontrollerat så inget rum saknar.
Känner er varmt välkomna åter, med eller utan hund

Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Trevligt gemytligt. Mysigt hotell. Trevlig personal. Som att komma tillbaka till tidigt 1900-talet. Underbar miljö. Jordnära. Spa delen helt utmärkt. Juice och frukt ingår även bad handukar och tofflor.
Bastu, ångbastu, liten mysig pool med +38 C samt bubbelbad i ena hörnet. Aroma rum med vara stenar att sitta på. Vilstolar att sitta på. Rekommenderas varmt.
Afternoon te. Rekommenderas också.
Middagen var magisk en 4 rätters smakade utmärkt. Ett tips prova Trosa hotellets egna öl.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Thomas M
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 mars 2017

Tack för trevlig text Thomas!
Efter Dina fina ord får vi se till att brygga mer öl, detta vårt 150e år ;-)
Hoppas vi snart få se er här igen.

Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera afternoon tea här! Vi fick bord i matsalen med vit linneduk och utsikt över torget i Trosa. Vilken atmosfär! Afternoon tea buffén var riklig och smakade mycket gott! Scones var superba och många fina tesorter att välja mellan.

Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack Eva K
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2017

Tack Eva!
Vad roligt att Afternoon tea föll Dig i smaken.
Varmt välkommen åter