“Värdigt!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Trosa Stadshotell & Spa
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Trosa
Omdömet skrevs april 5 2017 från mobil enhet

Lugnt och skönt hotell med härliga sängar. Restaurangen är väl inte den billigaste men det finns bra alternativ om gångavstånd. Enda som är var lite minus är antalet kanaler på tv. På ett sådant här fint Hotel bör det finnas fler än bara gratiskanalerna.

Bodde här: April 2017, reste i arbetet
Tack oscarracing
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 7 2017

Hej Oscar
Tack för Ditt besök.
Roligt att läsa att ni haft det bra.
TV kanaler är alltid ett gissel när det man vill ha inte finns att tillgå. Vi har valt SMARTTV och ger då våra gäster möjlighet att se på de kanaler de gillar bäst och har hemma.
Hoppas vi snart får se er tillbaka i Trosa

Omdömet skrevs april 2 2017 från mobil enhet

Firade 70 åring i familjen med helgalen. Mycket fräscht och charmigt hotell. Otroligt trevlig personal som fixade det mesta. God mat till alla måltider. Mysiga rum med sköna fåtöljer att bara sitta och prata framför öppen brasa. Vi hade inte tid för SPA men det såg lika bra ut som resten av hotellet. Att sedan strosa i Trosa ger vistelsen extra bonus. 0

Bodde här: April 2017, reste med familjen
Tack Lars W
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 3 2017

Hej Lars.
Vad roligt att höra att ni tillsammans med den nyblivne 70 åringen hade det bra hos oss i Trosa.
Såklart håller vi gärna med om att vår lilla stad är värd en promenad utmed ån och våra mysiga kvarter.
Varmt välkomna åter

Omdömet skrevs mars 12 2017 från mobil enhet

Otroligt mysigt hotell med genomtänkt inredning i alla rum.
Mjuka sängar, trevlig personal, underbart spa. Hundvänliga rum! God frukost.
Middagen som vi åt var helt okej, kunde ha varit bättre. Helheten på resten av vistelsen har gjort detta hotell till vårat nya favorit hotell som vi gärna återkommer till.
Önskar dock att hotellet hade mörkläggningsgardiner.

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack Andrea S
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade mars 14 2017

Hej Andrea,
Trevligt att helheten på vårt lilla hotell tilltalade Dig.
Låt mig gärna veta vad Du vill förbättra gällande middagen så vi kan uppfylla Dina önskemål nästa gång.
Vad gäller mörkläggning så har samtliga våra rum rullgardiner. Jag blev lite osäker efter Ditt omdöme men har nu kontrollerat så inget rum saknar.
Känner er varmt välkomna åter, med eller utan hund

Omdömet skrevs mars 8 2017 från mobil enhet

Trevligt gemytligt. Mysigt hotell. Trevlig personal. Som att komma tillbaka till tidigt 1900-talet. Underbar miljö. Jordnära. Spa delen helt utmärkt. Juice och frukt ingår även bad handukar och tofflor.
Bastu, ångbastu, liten mysig pool med +38 C samt bubbelbad i ena hörnet. Aroma rum med vara stenar att sitta på. Vilstolar att sitta på. Rekommenderas varmt.
Afternoon te. Rekommenderas också.
Middagen var magisk en 4 rätters smakade utmärkt. Ett tips prova Trosa hotellets egna öl.

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack Thomas M
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade mars 9 2017

Tack för trevlig text Thomas!
Efter Dina fina ord får vi se till att brygga mer öl, detta vårt 150e år ;-)
Hoppas vi snart få se er här igen.

Omdömet skrevs mars 2 2017 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera afternoon tea här! Vi fick bord i matsalen med vit linneduk och utsikt över torget i Trosa. Vilken atmosfär! Afternoon tea buffén var riklig och smakade mycket gott! Scones var superba och många fina tesorter att välja mellan.

Bodde här: Februari 2017, reste med vänner
Tack Eva K
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade mars 3 2017

Tack Eva!
Vad roligt att Afternoon tea föll Dig i smaken.
Varmt välkommen åter
Anders

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Trosa
0,4 km bort
Ågården Gästhem
Nr 1 av 3 i Trosa
22 omdömen
Visa priser

Besökt Trosa Stadshotell & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Trosa Stadshotell & Spa

Adress: Västra Långgatan 19 | Trosa Torg, Trosa 619 35, Sverige (Tidigare Romantik Trosa Stadshotell)
Telefonnummer:
Region: Sverige > Södermanlands län > Trosa
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Trosa
Prisklass: 1 364 kr - 2 118 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Trosa Stadshotell & Spa 4*
Antal rum: 44
Hotellets officiella beskrivning:
Trosa Stadshotell & Spa ett charmigt och genuint, familjeägt hotell mitt på torget i pittoreska Trosa, 50 minuter från Stockholm. Här finns ett fräscht spa med varm pool, aromarum, torr- och ångbastu och möjlighet till härliga spabehandlingar. Stadshotellet erbjuder personligt inredda rum, god mat och dryck samt en stor glädje och service hos personalen. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Trosa Stadshotell & Spa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?