Trosa Stadshotell & Spa
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Träningsanläggning
Nynas Havsbad(Nynashamn)
  • Restaurang
Bommersvik(Järna)
  • Precis vid stranden
FiltreraAlla språk
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs februari 14 2017 från mobil enhet

Vi bokade Romantik paketet där det ingick boende, fukost, afternon tea, middag med vin. Samtligt mkt bra. Ett trevligt spa med tillkommande massage. Ligger mitt i den trevliga staden Trosa som passar bra för promenader.

Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
Tack TripAdvisor-medlem
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade februari 16 2017

Tack för era fina ord! Hoppas vi snart får se er här igen. Hälsar Anders

Omdömet skrevs februari 5 2017

En underbar plats att tillbringa en weekend med sin käraste på! Vi är så nöjda av allt vi fick i romantikpaketet som vi bokat. Mysiga rum, fantastisk personal och utsökt mat. Rekommenderar varmt att besöka Stadshotellet i Trosa! Extra plus för ett jättetrevligt spa och härliga behandlingar! Vi kommer snart igen!

• Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
Tack SoofieT
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade februari 6 2017

Vad roligt för oss att höra Soofie! och så klart extra kul att ni snart kommer åter. Välkomna hälsar Anders

Omdömet skrevs februari 3 2017

Att komma till Trosa Stadshotell är en upplevelse i sig. Med en utpräglad engagerad personal med hög känsla för personligt service och det lilla extra har vi haft en fantastisk vistelse. Underbart mysiga rum, sköna soffor, utmärkt mat & goda viner. Spadelen är en upplevelse i sig också, med allt man kan önska sig inkluderat ett glas Prosecco. Vi kommer mer än gärna tillbaka. Stort tack till all personal som gjort vår vistelse så fin.

• Bodde här: Februari 2017, reste i arbetet
Tack Kristin S
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade februari 17 2017

Hej Kristin!
Jag blir såklart glad över att få ta del av Din upplevelse hos oss i Trosa.
Extra roligt är det att få läsa om engagerad personal!!
Jag framför Din hälsning till dem och önskar er varmt välkomna åter till oss.
/Anders

Omdömet skrevs januari 16 2017

Vi var ett kompisgäng som köpte romantikpaketet. Afternoon tea, fyra rätters middag med vinpaket och spa. Rummen var fina, maten var ursökt och vinet också. Vi gillade särskilt den vackra dukningen.
Spa var härligt men tyvärr fanns där andra gäster som ville prata mer än att vila. Tror det är bäst påvardagar med mindre folk.
Inredningen i hotellt är vacker och servicen var bra!
Det var härligt att smala gänget vid öppna spisen.

• Bodde här: Januari 2017, reste med vänner
Tack evaaz
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade januari 17 2017

Hej Eva!
Roligt att höra att Du och gänget haft det bra hos oss.
Tyvärr är det ju så att vissa gäster har svårt att respektera den kontemplation vi försöker förmedla i vårt lilla spa men vi har valt att undvika "förbud".
Vad kul att Du uppskattade personalens dukning.
Hoppas Du snart vill samla gänget hos oss igen.
Välkomna
/Anders

Omdömet skrevs december 16 2016 från mobil enhet

Trivsam miljö med mysiga sittgrupper framför brasan. Känns inte att man är på ett hotell, väldigt hög mysfaktor.
Trevlig och kunnig personal. Mycket god frukost, gjord från grunden. Saknar dock pannkakor, som jag är frälst på ;).
Gratis parkering alldeles intill hotellet. Nära till allt. Vi är mycket nöjda!

Bodde här: December 2016, reste som ett par
1  Tack Åsa K
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade december 17 2016

Vad roligt att mysfaktorn varit hög i Trosa Åsa. Känn Dig varmt välkommen åter.
God Jul önskar Anders