Trosa Stadshotell & Spa
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Träningsanläggning
  • Precis vid stranden
Toppen 4,5/5
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs maj 31 2016

Vi var i resturagen ett sällskap på 8 personer. Miljön var obetalbar och personal var bra.
Kocken kunde varit bättre, men hotellet löste det på ett bra sett. Ett ställe som man kan återvända till. Viner var av bra kvalite och vi fick provsmaka alla och godkänna dom.

• Bodde här: Maj 2016, reste med familjen
Tack Galopp2016
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade juni 1 2016

Hej Galopp! Kul för oss att ni valde Stadshotellet för firandet och haft det bra.
Vi hoppas ni återvänder inom kort.
Med vänligaste hälsning

Omdömet skrevs maj 10 2016

Hotellet är trevligt och bra. Goda måltider och goda viner. Spabehandlingarn var något av en besvikelse tycker jag, hustrun dock nöjd med sin !
Rummet helt OK för två nätter. Trevliga omgivningar och fina promenader i Trosa.

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack lars_lindberg5
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade maj 12 2016

Hej Lars
Roligt att ni verkar haft bra 48 timmar hos oss i Trosa.
Beklagar att vi helt missat Din besvikelse med spabehandlingen. Låt mig gärna veta vad Du saknade gällande behandling och rum så vi kan bli bättre tills vi förhoppningsvis får hälsa er välkomna en andra gång.
Skapa er en bra sommar!
Hälsar

Omdömet skrevs maj 9 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell för en helg med nära vänner (vi fyller snart 50!). Servicen är utmärkt och hotellet och har mycket av det lilla extra, spa bland annat. Att det sedan ligger mitt i idylliska Trosa och precis intill Sörmlandsleden är bara bonus.

Bodde här: Maj 2016, reste med vänner
Tack Lena M
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade maj 10 2016

Hej Lena! Jag är själv varje vecka på Sörmlandsleden och tycker därför det är extra roligt med gäster som tar sig tiden att vandra de 2 milen från Tullgarn.
Kul att höra att ni haft en bra vistelse. Vi hoppas få se er även på andra sidan 50 årsdagen. Hälsar Anders Scharp

Omdömet skrevs april 28 2016

En pärla tycker jag.
Hade denna gång extra tur och fick ett rum med extra luftrenare.
Perfekt nu i pollentider.
Sedan finns det mycket spännande nere i baren.

Kan varmt rekommendera Trosa stadshotell .

• Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack fingal69
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 30 2016

Hej Fingal,
Camcleanern har gjort att vi har 11 certifierade rum på hotellet. För de som har allergier eller astma brukar skillnaden från luften utomhus eller i andra miljöer kännas skön. Kul att Du noterade detta.
Känn Dig varmt välkommen åter, pollentid eller ej...
Hälsar
Anders

Omdömet skrevs april 24 2016

Vi tillbringade en natt på detta fina hotell. Vi blev uppgraderade till en minisvit som naturligtvis gjorde vistelsen ännu trevligare. Spa:t är litet men funktionellt med juicer och frukt, varmt bad, ångbastu och vanlig bastu. Vi valde "romantikpaketet" där det ingick fyrarätters middag, vin till middagen, afternoontea, spa och frukost. Mycket gott allting!

Personalen var otroligt trevliga och det kändes mkt hemtrevligt. Trosa är dessutom en fantastiskt fin liten stad att besöka.

Rekommenderar detta hotell varmt!

Tips för att välja rum: Gerdas minisvit
  • Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Susanne O
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 25 2016

Tack för att Du tog Dig tid och skrev ett så fint omdöme Susanne. Extra roligt för mig att höra om personalen och hemtrevnad som är viktiga ingredienser för oss.
Hoppas Du snart kommer åter.
Med vänligaste hälsning