“Bättre än såhär blir det inte!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Trosa Stadshotell & Spa
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Trosa
Omdömet skrevs juni 9 2016

Underbar atmosfär med utmärkt boende. Personalen gör din vistelse mycket behaglig. Mat & dryck i yppersta klass. Suverän frukost som intages i en förtjusande trädgård. Hotellet ligger idylliskt och nära till allt.

Tips för att välja rum: # 214 Och då ingår privat parkering :)
Visa fler tips på hur du väljer rum
Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack Göran B
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade juni 10 2016

Hej Göran!
Då vi vet att ni besökte oss av speciell anledning känns det så klart roligt att leveransen blev lyckat Låt det nu bara inte gå 30 år till innan ni besöker oss igen ;-).
Med önskan om en bra sommar

Omdömet skrevs maj 31 2016

Vi var i resturagen ett sällskap på 8 personer. Miljön var obetalbar och personal var bra.
Kocken kunde varit bättre, men hotellet löste det på ett bra sett. Ett ställe som man kan återvända till. Viner var av bra kvalite och vi fick provsmaka alla och godkänna dom.

• Bodde här: Maj 2016, reste med familjen
Tack Galopp2016
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade juni 1 2016

Hej Galopp! Kul för oss att ni valde Stadshotellet för firandet och haft det bra.
Vi hoppas ni återvänder inom kort.
Med vänligaste hälsning

Omdömet skrevs maj 10 2016

Hotellet är trevligt och bra. Goda måltider och goda viner. Spabehandlingarn var något av en besvikelse tycker jag, hustrun dock nöjd med sin !
Rummet helt OK för två nätter. Trevliga omgivningar och fina promenader i Trosa.

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack lars_lindberg5
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade maj 12 2016

Hej Lars
Roligt att ni verkar haft bra 48 timmar hos oss i Trosa.
Beklagar att vi helt missat Din besvikelse med spabehandlingen. Låt mig gärna veta vad Du saknade gällande behandling och rum så vi kan bli bättre tills vi förhoppningsvis får hälsa er välkomna en andra gång.
Skapa er en bra sommar!
Hälsar

Omdömet skrevs maj 9 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell för en helg med nära vänner (vi fyller snart 50!). Servicen är utmärkt och hotellet och har mycket av det lilla extra, spa bland annat. Att det sedan ligger mitt i idylliska Trosa och precis intill Sörmlandsleden är bara bonus.

Bodde här: Maj 2016, reste med vänner
Tack Lena M
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade maj 10 2016

Hej Lena! Jag är själv varje vecka på Sörmlandsleden och tycker därför det är extra roligt med gäster som tar sig tiden att vandra de 2 milen från Tullgarn.
Kul att höra att ni haft en bra vistelse. Vi hoppas få se er även på andra sidan 50 årsdagen. Hälsar Anders Scharp

Omdömet skrevs april 28 2016

En pärla tycker jag.
Hade denna gång extra tur och fick ett rum med extra luftrenare.
Perfekt nu i pollentider.
Sedan finns det mycket spännande nere i baren.

Kan varmt rekommendera Trosa stadshotell .

• Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack fingal69
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 30 2016

Hej Fingal,
Camcleanern har gjort att vi har 11 certifierade rum på hotellet. För de som har allergier eller astma brukar skillnaden från luften utomhus eller i andra miljöer kännas skön. Kul att Du noterade detta.
Känn Dig varmt välkommen åter, pollentid eller ej...
Hälsar
Anders

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Trosa
0,4 km bort
Ågården Gästhem
Nr 1 av 3 i Trosa
22 omdömen
Visa priser

Besökt Trosa Stadshotell & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Trosa Stadshotell & Spa

Adress: Västra Långgatan 19 | Trosa Torg, Trosa 619 35, Sverige (Tidigare Romantik Trosa Stadshotell)
Telefonnummer:
Region: Sverige > Södermanlands län > Trosa
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Trosa
Prisklass: 1 878 kr - 2 149 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Trosa Stadshotell & Spa 4*
Antal rum: 44
Hotellets officiella beskrivning:
Trosa Stadshotell & Spa ett charmigt och genuint, familjeägt hotell mitt på torget i pittoreska Trosa, 50 minuter från Stockholm. Här finns ett fräscht spa med varm pool, aromarum, torr- och ångbastu och möjlighet till härliga spabehandlingar. Stadshotellet erbjuder personligt inredda rum, god mat och dryck samt en stor glädje och service hos personalen. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA och Expedia så att du tryggt kan boka med Trosa Stadshotell & Spa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?