“Hemtrevligt”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Trosa Stadshotell & Spa
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Trosa
Omdömet skrevs april 24 2016

Vi tillbringade en natt på detta fina hotell. Vi blev uppgraderade till en minisvit som naturligtvis gjorde vistelsen ännu trevligare. Spa:t är litet men funktionellt med juicer och frukt, varmt bad, ångbastu och vanlig bastu. Vi valde "romantikpaketet" där det ingick fyrarätters middag, vin till middagen, afternoontea, spa och frukost. Mycket gott allting!

Personalen var otroligt trevliga och det kändes mkt hemtrevligt. Trosa är dessutom en fantastiskt fin liten stad att besöka.

Rekommenderar detta hotell varmt!

Tips för att välja rum: Gerdas minisvit
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Susanne O
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 25 2016

Tack för att Du tog Dig tid och skrev ett så fint omdöme Susanne. Extra roligt för mig att höra om personalen och hemtrevnad som är viktiga ingredienser för oss.
Hoppas Du snart kommer åter.
Med vänligaste hälsning

Omdömet skrevs april 22 2016 från mobil enhet

Bodde 3 nätter, mysigt rum med hemma känsla, bra säng. Skrivbord saknades men personalen lät mej låna ett mindre konferensrum att jobba i, väldigt bra. utnyttjade inte SPA delen men besökte gymmet, litet men ok med utrustning. Restaurangen var bra, god mat. En mängd mysutrymmen finns vid sidan av receptionen, soffor och spis med öppen eld. Hotellet ligger centralt i Trosa så den idylliska centrum delen ligger tätt inpå. Parkering fanns, om än liten så ibland fullt. Men det fanns parkering intill också. Wi-fi fungerade bra. Trevlig och hjälpsam personal.

Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Tack Göran B

Tack snälla Göran! Vi får se till att Du har en bra arbetsyta på Ditt rum nästa gång Du gästar oss. Roligt att Du hade en bra vistelse i Trosa.
Må gott
Hälsar

Omdömet skrevs april 2 2016 från mobil enhet

Så imponerad av detta härliga hotell och spa. Genuina leenden på alla anställda. Otroligt vänligt bemötande. Så rent och fräscht överallt. God mat och fin service i restaurangen och en utmärkt frukostbuffé. Rekommenderar ett besök.

Bodde här: April 2016, reste som ett par
Tack Tina A
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade april 4 2016

Hej Tina,
Riktigt roligt att höra om er vistelse hos oss. Kul att vi kunde överraska!!
Hoppas Du snart kommer åter.
Med vänligaste hälsning

Omdömet skrevs mars 12 2016

Trosa stadshotell överraskade på ett positivt sätt, vi kände att vi trivdes direkt, trevligt bemötande rakt igenom. Rummet var rent och bra, badrockar och mjuka härliga handdukar. Trevligt med AW och sedan en mycket god 4 rättersmiddag i restaurangen med uppmärksam service. Vi är helt nöjda och vi kommer tillbaka vid lämpligt tillfälle.

• Bodde här: Mars 2016, reste som ett par
Tack Agneta D
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade mars 18 2016

Hej Agneta.
Roligt att ni haft det bra i Trosa.
Extra kul att höra att ni lade märke till våra nya lite större, lite mjukare handdukar i ekologisk bomull.
Känn er mycket välkomna tillbaka till oss.
Hälsar

Omdömet skrevs februari 11 2016 från mobil enhet

Har inte bott på hotellet men väl besökt det härliga spaet, där jag och maken blev väl omhändertagna av fantastiskt trevlig och duktig personal. Själva spamiljön är ombonad med aromarum, flera sittgrupper, en varm pool, vanlig bastu samt ångbastu och duschar. Vi njöt av aromamassage och kände oss skönt avslappnade hela dagen efter detta. Möjlighet till förtäring och även inmundigande av ett glas vin finns. Uppskattade verkligen lugnet, den harmoniska miljön och den trevliga och tillmötesgående personalen mycket. Ser redan fram emot ett nytt besök!

Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack Toddisarna
Scharp63, Ägare på Trosa Stadshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade februari 29 2016

Vad roligt att höra! Ni skall såklart känna er varmt välkomna tillbaka med förhoppning att det inte dröjer innan vi får se er här igen. Hälsar Anders Scharp

Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Trosa
0.4 km bort
Stjarnholms Slott
Nr 1 av 2 i Oxelösund
41 omdömen
Visa priser

Besökt Trosa Stadshotell & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Trosa Stadshotell & Spa

Adress: Västra Långgatan 19 | Trosa Torg, Trosa 619 35, Sverige (Tidigare Romantik Trosa Stadshotell)
Telefonnummer:
Region: Sverige > Södermanlands län > Trosa
Bekvämligheter:
Bar/lounge Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 2 hotell i Trosa
Prisklass: 1 881 kr - 2 019 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Trosa Stadshotell & Spa 4*
Antal rum: 44
Hotellets officiella beskrivning:
Trosa Stadshotell & Spa ett charmigt och genuint, familjeägt hotell mitt på torget i pittoreska Trosa, 50 minuter från Stockholm. Här finns ett fräscht spa med varm pool, aromarum, torr- och ångbastu och möjlighet till härliga spabehandlingar. Stadshotellet erbjuder personligt inredda rum, god mat och dryck samt en stor glädje och service hos personalen. ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ebookers, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och HotelSpecials Sweden AB så att du tryggt kan boka med Trosa Stadshotell & Spa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?