“Bra mat med kompetent personal”

Trosa Stadshotell Restaurant
Rankad som nr 3 av 24 Restauranger i Trosa
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar

Vi åt på grillbuffén som serveras på söndagkvällar under sommaren. Personalen antecknade och hade koll på allergiinformation som hade meddelats i förväg. Grillbuffén bjöd på bra variation, om än lite för lite vegetariska/veganska alternativ.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack W3471QXannas

Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Toppenservice och mycket god mat.

Vi satt ute i deras mysiga trädgård, vi valde löjromstoast och skagenröra till förrätt, moules frites till varmrätt och avslutade med sommardessert.

Servicen var toppklass och vi hade en perfekt kväll, rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2021
Tack JennyFalun
Omdömet skrevs 5 juni 2021 från mobil enhet

Trevlig miljö och god mat. Personalen vänliga och trevliga. Började med pilgrimsmusslor och sedan rödingen och Cremebrule men även kalvfilen var helt utsökt. Kan varmt rekommenderas

Datum för besöket: maj 2021
Tack 53leifj
Omdömet skrevs 19 december 2020

Vi komponerade ihop varsin 3-rätters meny. Maten var fantastiskt vällagad och sååååå god! Mycket smidigt med take away i dessa tider.

Datum för besöket: december 2020
1  Tack SofieJarl
Omdömet skrevs 12 november 2020

Stor och fin frukostbuffe men tyvärr är öppettiderna begränsade; man vill duka om till lunch. Det är ett litet konferenshotell med liten kvällsmeny.

Datum för besöket: november 2020
Tack Ulla M

Resenärer som tittade på Trosa Stadshotell Restaurant tittade också på

Trosa, Södermanlands län

Besökt Trosa Stadshotell Restaurant? Berätta vad du tyckte!