“Toppställe”

Två Små Svin , Trosa
Rankad som nr 4 av 24 Restauranger i Trosa
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Så fin innergård, charmig resturang och generösa portioner till bra pris. Mycket välsmakande. Deras smörrebröd är så läckra. Mina varmaste rekommendationer. Bästa läget i Trosa, med ån just utanför.

Tack 1Claes

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Som vanligt mycket gott. Vi har ätit i Årsta flera gånger. Kanske blir det lite väl dyrt som lunch men gott är det

Tack Susanne V
Omdömet skrevs 9 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt fint läge precis intill vattnet. Drack en god alkoholfri öl - peroni till detta och min make något annat som han gav tummen upp till. Vi delade på 4 st smörrebröd, var gott, inget jätte speciellt men vi blev definitivt mätta och nöjda! :)

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Bellen92
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Vilken överraskning! Fantastiskt ställe just vid strandpromenaden. Fullt med gäster ändå ingen väntetid, generöst med personal.
Underbart goda smörrebröd. Stora, generösa portioner. Enormt urval av både öl och snaps. Vi njöt! Ett ställe med riktigt hög mysfaktor.
Bedårande utsikt. Stort tack till Agneta med personal!

Tack StinaD_12
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Ett jättemysigt hotell med vackra rum. Väldigt trevlig restaurang med goda smörrebröd. Ligger precis vid vatten och promenadstråk. Så mysigt. Lite dyrt men det var det värt. Nära till hamnen om man vill strosa runt lite.
Bra frukost . Hann inte testa poolen, men den såg riktigt trevlig ut. Så hit kan man gärna åka igen

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack IngelaW939

Resenärer som tittade på Två Små Svin , Trosa tittade också på

Trosa, Södermanlands län

Besökt Två Små Svin , Trosa? Berätta vad du tyckte!