Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Monica O
Östersund, Sverige

Spännande Rum.

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 maj 2024från mobil enhet
Bomans hotell bjuder som vanligt på upplevelser utöver det vanliga!
Alltid spännande att se vilket av de olika rum som alla är totalt olika vi hamnar i, en sak är dock ganska gemensamt, Alla dessa vackra skor, som jag skulle vilja äga ,ALLA själv.
Frukost, ok, inte den mest varierande,vet inte om Det blir så mycket mindre ”matsvinn med den egna beställningen??
Datum för vistelsen: maj 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
0.1 km från Bomans Hotell & Restaurang i Trosa
    0.4 km från Bomans Hotell & Restaurang i Trosa
    Matrum allrum  på Trosa vandrarhem 2021
    • Priceline
    0.2 km från Bomans Hotell & Restaurang i Trosa
    Inget är som kvällsgolf i maj på Åda. Härlig solnedgång på sista 9 hålen.
    Bli belönad med One Key
      2 041 kr
    22.6 km från Bomans Hotell & Restaurang i Trosa
    Visa fler hotell i Trosa
    Omdömet skrevs 27 april 2024 från mobil enhet

Vänlig betjäning, middagen helt ok, men inte direkt imponerande. Blir inte mer än 3p eftersom frukosten var med "bordsservering", vilket betydde den snålaste hotellfrukost vi skådat! Ynkligt litet av allting. Gäller det bara att spara pengar för hotellet? Man har tydligen inte fattat hur viktigt en generös o välsmakande frukost är för hela upplevelsen.
    Vi kommer inte tillbaka så länge denna frukostmodell tillämpas.

Datum för vistelsen: augusti 2023
    1  Tack Janv5005
    Omdömet skrevs 29 mars 2024 från mobil enhet

Det börjar med ett positivt bemötande när vi anlände av en man i receptionen, sedan kom vi till rummet som lite extra med ett badkar i rummet. Annorlunda rum men ändå kändes det lyxigt. Själva hotellet är en upplevelse i sig, dör det finns en massa bilder och detaljer. Restaurang var mycket trevlig och maten god. Servicen av samma man som vi mötes av var 10/10, super servicemind. Baren var också väldigt trevlig. Frukost dör du får delar av frukosten serveras var också väldigt bra. Sammantaget jättebra hotell som vi gärna besöker igen.

Datum för vistelsen: mars 2024
    Tack Jonashem
    Omdömet skrevs 25 februari 2024

Bomans är passion i varje detalj!

Du kan besöka Bomans för den fantastiska matens skull. Köksmästarens passion för mat märks tydligt i varje maträtt, och är en fantastisk smakupplevelse i varje tugga!

Du kan besöka Bomans för den unika designens skull. Om du älskar inredning kommer du att älska Bomans, för du får en upplevelse i inredningsdesign av sällan skådat slag.

Du kan besöka Bomans för den trevliga och kompetenta personalens skull. Här får du känna på hur sanna proffs i bemötande av människor får dig att känna dig som hemma redan när du stiger in genom entrén.

Du kan också besöka Bomans för renlighetens skull. Jag och min fru firade hennes femtioårsdag hos Bomans och hon har lång erfarenhet av hotel management. Hon vet var personal alltid fuskar med städningen, men hos Bomans fuskar ingen med någonting!

Hon hittade ingenting att anmärka på och det var första gången som det har hänt, och vi har bott på många hotell över hela världen.

Om du har möjlighet, bör du inte missa att unna dig åtminstone en natt hos Bomans!

Datum för vistelsen: februari 2024
    Tack Coach_Roger_Sthlm
    Omdömet skrevs 21 januari 2024 från mobil enhet

Besökte hotellet med min bror i november. Bussen stannade precis utanför och första intrycket var imponerande. Vi kom tidigt och fick lämna våra väskor i bagagerummet tills vi kunde checka in. Damen som checkade in oss var ganska avmätt både vid in och utcheckning. Först vid utcheckning fick vi höra att vi varit uppgraderade till en svit. Vi kanske skulle fattat det själva då rummet var väldigt pampigt, men vi gjorde inte det. När vi påpekade detta fick vi bara höra att det minsann skulle kostat väldigt mycket mer än det vi betalade. Vi fick tyvärr känslan av att inte tillhöra det klientel hotellet önskar sig då vi bokat genom hotels.com och inte dök upp i flådig bil.
    Själva hotellet är otroligt coolt inrett och vårt rum var magiskt. Även frukosten var mycket bra.

Datum för vistelsen: januari 2024
    Tack matteasaelinalva
    Omdömet skrevs 18 januari 2024

Bomans har verkligen överträffat sig själva! Allt är genomtänkt och tipp topp i minsta detalj 👌🏻Rummet magiskt , servicen bästa tänkbara och mat och dryck i världsklass. Lägg sen till miljön så är Bomans svårslaget.

Datum för vistelsen: januari 2024
    1  Tack Maria S