Kostnadsfri avbokning till den 22-06-04
Expedia.com202 US$
Priceline344 US$
Travelocity202 US$
Omdömet skrevs 30 december 2021 från mobil enhet

Bomans är verkligen värt en egen resa, trevligt, snyggt och exklusivt. De har verkligen lyckats att följa sim egen devis ”More is more, less is boring”.

De lyckas att inreda med alldeles för mycket utan att det känns alldeles för mycket. Personalen är trevlig och maten är bra! Vi bodde i Hermes-sviten, en fin hyllning till Hermes.

Tack webguide
Kristin Boman, Ägare på Bomans Hotell & Restaurang i Trosa, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2022

Hej,
vå roligt att läsa din recension av Bomans. Härligt att ni gillar More is more, less is a bore. Ni är så välkomna tillbaka vid tillfälle.

Omdömet skrevs 12 december 2021

Vi gillade allt! De coola rummen, frukosten, maten, personalen. Tyst, skönt lugnt och oerhört trivsamt. Vi åt en riktigt vällagad middag och frukosten var verkligen världsklass! Omtanke om detaljer och en välkomnande stämning. Inget hade lämnats åt slumpen.

Rumstips: Vi hade en svit med eget barkar och access till trädgården, "La docle Vita!"
1  Tack GAskefalk
Kristin Boman, Ägare på Bomans Hotell & Restaurang i Trosa, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2021

Hej,
Tack för din fina recension av Bomans.Härligt att ni njöt av er vistelse här.

Hjärtligt välkommen tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 7 december 2021

Ett unikt hotell jag besökt ett flertal gånger. Trevlig personal, bra restaurang. Men framförallt ett hotell dit vi kan åka gång på gång och vi kommer alltid att ha ett nytt otroligt rum att besöka. Vi kommer tillbaka!

Tack antonlQ1581UJ

Hej Anton,
Tack för dina fina ord om Bomans.
Du/Ni är Såå hjärtligt välkomna tillbaka vid tillfälle.

Omdömet skrevs 4 december 2021

Vilket bemötande! Vänligt, omtänksamt och proffsigt. Jag som är födoämnesallergiker och därför sällan äter ute, fick känna mig som en drottning en hel helg! Fantastisk mat, lugn, trygg och skön atmosfär. Lyx i kubik! Jag kan inte nog tacka hela personalen som gjorde vår helg så minnesvärd. Extra tack till köket och servisen. Vi kommer tillbaka!!!

Tack J8030AMlindae
Kristin Boman, Ägare på Bomans Hotell & Restaurang i Trosa, svarade på det här omdömetSvarade 6 december 2021

Hej,
Jag blir verkligen glad när jag läser dina ord. Så roligt att ni är nöjda med ert besök på Bomans. Att få känna sig som en drottning är ju inte dumt! Hjärtligt välkommen tillbaka vid tillfälle.

Omdömet skrevs 30 november 2021

Om man inte har varit på Bomans hotell så är det ett måste!
Bomans hotell har alltid varit ett favorithotell, fantastiska miljö, mat och service . Ett hotell som har sinne för detaljer och vet hur du ska hitta känslan för att maximera upplevelsen . Mitt favorit hotell i alla kategorier, ett hotell med hjärta och personlighet och inte minst all vacker konst som klär hotellet Rummen är fantastiska och inredda med mycket kärlek, finns inget som är lämnat åt slumpen på Bomans hotell. Tack Kristin och alla personal för att ni skapar en fantastisk upplevelse . Alla måste någon gång bo på Bomans Hotell i vackra Trosa

Datum för vistelsen: november 2021
Tack camilla813