Omdömet skrevs 26 januari 2020

Vi har under de senaste 8 åren återkommit några gånger per år till detta fantastiska hotell. Det är ett personligt hotell med en underbar atmosfär. Familjen Boman är ständigt närvarande och värnar jättefint om oss som gäster vilket gör detta så personligt. Vi har bott i flera olika rum och samtliga har varit till stor belåtenhet. Maten och servicen är superb
Nu har vi nyss kommit hem efter att ha stannat över helgen i sviten Glimmer Twin som alltid är perfekt. Vi bokar snart igen och återkommer till er! Kristin och Amanda - ni är fantastiska!
Stor kram från Veronica och Micke Ullman

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Veso20
535kristinb, Ägare på Bomans Hotell & Restaurang i Trosa, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2020

Hej Veronica,
Det var så roligt att se ser här igen. Tack för din fina ord om Bomans.
Vi hoppas få se er lite oftare igen.
Kram tillbaka till er

Kristin och Amanda

Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Genom åren har jag med familj och vänner besökt härliga Bomans, både i större och mindre sällskap och aldrig blivit besviken. Tvärtom, varje vistelse har överträffat mina förväntningar. Jag lämnar alltid Bomans med ett leende och en känsla av välbefinnande. Det serveras mat av bästa kvalitet oavsett om det är frukost, afternoon tea eller middag och detta av både uppmärksam och serviceminded personal. Trodde inte det kunde bli bättre men efter att ha bott i de två senaste tillskotten på rum, Hermés och Nightkommander är jag överväldigad och imponerad. Jag rekommenderar verkligen ett besök på Bomans
där i a f jag kopplar av o njuter av all värme som strömmar emot mig så snart jag går in i entrén.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Carrot60
535kristinb, Ägare på Bomans Hotell & Restaurang i Trosa, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Hej,
Tack för dina fina ord om Bomans. Du/ni är alltid välkomna hit, det vet du.
Kram till er

Omdömet skrevs 4 januari 2020

Vår familj med goda vänner firade in år 2019 på Bomans och det var så bra så vi gjorde det i år igen 2020. God mat med det lilla extra i fantastiskt miljö och bra service! En riktigt bra start på 2020!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack andreasbS2506CH

Andreas,
tack för dina fina ord om Bomans.
Hoppas vi får se er här nästa nyårsafton igen!

Omdömet skrevs 3 januari 2020

Firade in nya året i goda vänners lag och blev omsorgsfullt och glatt omhändertagen av trevlig personal och därtill mycket god mat. Otroligt sköna sängar och jättefina rum, vårat rum hade t.o.m eget badkar. Vi var så nöjda att vi bokade en extra natt och bara njöt av atmosfären, bastubad, lugnet och service. Kan glatt rekommenderas.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack RolfMartino
535kristinb, Ägare på Bomans Hotell & Restaurang i Trosa, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Rolf,
Tack för dina fina ord om Bomans. Det gläder mig att ni njöt av vistelsen hos oss.

Hjärtligt välkommen tillbaka vid tillfälle.

Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Tyvärr väldigt mediokert julbord med tråkig uppläggning och få maträtter att välja på. Blev mycket besviken eftersom jag förväntat mig att det skulle vara så mycket bättre. Tydligen har det varit så tidigare, många vänner som varit där för några år sedan.
Allt annat var bra, trevlig personal, bra rum osv. Kommer inte lägga pengar på julbordet där fler gånger.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack UllaB221

Bästa Ulla,
Så tråkigt att du inte tyckte om vårt julbord. Vi har fått mycket fin feedback för årets julbord.
Det hade varit toppen om du hade tagit upp det med oss när du var här i november.
Då hade vi kunnat göra något för dig.

Bästa hälsningar